Toon posts:

Kan ik een draadloze gaming headset ook gebruiken voor tv?

Pagina: 1
Acties:
  • 822 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zou graag meer informatie willen over het volgende product: TURTLE BEACH EAR FORCE STEALTH 450 DTS.

Dit is een gaming headset die ik wil gebruiken voor te gamen op mijn laptop, maar ook om draadloos TV te kijken. Is dat mogelijk?

Voor het gamen hoeft het niet per se draadloos te zijn, maar voor de TV moet dat wel (of een kabel van 4 a 5 meter maar dat lijkt me geen optie).

Als TV heb ik een Philips 42PFL5405H/12 met USB-aansluiting.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Alvast bedankt!

Groeten,

Mathijs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Composed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-02 19:23
Ik denk dat je een beetje op de verkeerde plek zit, als je een moderator lief aankijkt verplaatst hij het misschien wel voor je naar een plek waar de mensen die hier iets van weten zich bevinden. Veel succes iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En als direct antwoord op je vraag, nee deze headset werkt niet met je tv.

Iets genuanceerder: De headset werkt zal niet met via usb werken op je tv. Wel kan je hem via een (lange) kabel aansluiten op de koptelefoon uitgang van je tv.

[ Voor 52% gewijzigd door Meelobee op 19-04-2016 11:45 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum is er voor discussie over Vraag & Aanbod. In de PriceWatch staan de meeste producten, ook met links naar de site van de fabrikant.

Je kan elders op het forum kijken of er discussie is over de betreffende headset; maar voor de rest is het niet echt een discussie waard. Je kan bijvoorbeeld ook even de winkel bellen waar ze ze aanbieden.

Dit topic is gesloten.