Mijn vraag
-Ik heb een build gemaakt voor een game pc, aangezien ik het beste wil voor de prijs vroeg ik me af of dit met elkaar pasten, en of een onderdeel kan vervangen voor een vergelikbare/lagere prijs.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Steam/SonyVegas/Adobe/Skype
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Ik heb deze build samengesteld n.a.v. een benchmark die ik gezien heb op YouTube
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
-Mijn hoofddoel is vooral gamen, maar ik bewerk af en toe even een filmpje op Sony Vegas / Adobe. Daarnaast zou ik deze pc ook willen overclocken
Wat mag het systeem gaan kosten?
-Maximaal €1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-In mijn oude kast heb ik nog 2 Cd-readers en een sd-card reader staan, deze zou ik graag willen meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Nee, geen voorkeur. I
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
-Grootte maakt niet echt uit en daarnaast geluidniveau ook niet aangezien ik altijd met headset game.
De PC build:
i5-6600k
Gigabyte g1 gtx 980
samsung 850 evo 250gb
Wd blue 1tb
Corsair hydro h75
Corsair vs650
Asus maximus viii hero
g-skill ripjaws 4'series 16gb
-Ik heb een build gemaakt voor een game pc, aangezien ik het beste wil voor de prijs vroeg ik me af of dit met elkaar pasten, en of een onderdeel kan vervangen voor een vergelikbare/lagere prijs.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Steam/SonyVegas/Adobe/Skype
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Ik heb deze build samengesteld n.a.v. een benchmark die ik gezien heb op YouTube
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
-Mijn hoofddoel is vooral gamen, maar ik bewerk af en toe even een filmpje op Sony Vegas / Adobe. Daarnaast zou ik deze pc ook willen overclocken
Wat mag het systeem gaan kosten?
-Maximaal €1300
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-In mijn oude kast heb ik nog 2 Cd-readers en een sd-card reader staan, deze zou ik graag willen meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Nee, geen voorkeur. I
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
-Grootte maakt niet echt uit en daarnaast geluidniveau ook niet aangezien ik altijd met headset game.
De PC build:
i5-6600k
Gigabyte g1 gtx 980
samsung 850 evo 250gb
Wd blue 1tb
Corsair hydro h75
Corsair vs650
Asus maximus viii hero
g-skill ripjaws 4'series 16gb
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 22:31 ]