Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop, budget +/- 500 euro, studie/internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop met de beste kwaliteit prijs verhouding, wie niet, en die bij mijn gebruik past. De laptop zal ik voornamelijk gebruiken voor mijn opleiding en in het algemeen internetten. Het zou fijn zijn als er nog een licht spel op gespeeld zou kunnen worden, maar dit is geen must.

Belangrijk aan de laptop vind ik dat het voor de komende jaren snel blijft. Ik heb gekeken om zelf een laptop samen te stellen, maar ben bang dat ik dan toch te duur uit kom.

Algemene beschrijven voor de laptop:
- Minstens i5-processor.
- Een SSD minstens 250GB.
- 8GB werkgeheugen, 4 minimaal.
- 14-16 inch beeldscherm.

Geen idee hoe realistisch ik ben, zo niet maak me wakker.

Met vriendelijke groet

...

Alle reacties

• techmode
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-11 14:12
Wat voor studie ga je doen? Tevens zou ik gaan voor een degelijke tweedehandse waar je een ssd aan toe kan voegen.

Verwijderd

Topicstarter
Journalistiek, waar zou ik een goede tweedehands laptop kunnen vinden? Marktplaats is een beetje tricky.

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:49:
Journalistiek, waar zou ik een goede tweedehands laptop kunnen vinden? Marktplaats is een beetje tricky.
V&A hier op Tweakers ;)? Hier zijn beoordelingen te zien van andere gebruikers waardoor je zelf een beter oordeel zou kunnen maken over hoe betrouwbaar een verkoper is.

Echter heb je nog steeds te maken met particulieren en is het je eigen keuze of je dit aandurft of niet. Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen en heb zelf al meerdere spullen gekocht/verkocht via V&A hier op Tweakers.

Heb je overigens ook al modellen via de Pricewatch hier op Tweakers gevonden? Dan kun je zo kijken of je misschien wel de laptop vind die je goed genoeg vindt.