I think therefor I am ... I think
Euh... wat kun je eraan doen??
Ik had ook een 500 MHz, shit die werd ook zo warm.... mijn advies gooi er een Global Win FEP32 Cooler op!! Scheelt echt!!!
Ik had ook een 500 MHz, shit die werd ook zo warm.... mijn advies gooi er een Global Win FEP32 Cooler op!! Scheelt echt!!!
Whatever.
Nee nee nee! Niks koelpasta en grotere koelers! Dumpen die 550! Terug naar de winkel ermee! Ruilen voor 500's.
Waarom deze heftige reply?
Ik heb dus 2 maanden geleden voor een systeembouw-opdracht 6 van die K6-2 550's gekocht. En drie verschillende soorten mobo's. 2 x asus p5a, 2 x gigabyte, en 2 x msi. Allemaal werden ze veel te heet, en bij het asus-mobo met de temp-meter kreeg ik dus ook dat gepiep. Op 500 draaiden ze allemaal wel. Dit was dus gewoon een KUT-partij. Vond leverancier ook, en ik heb alleas geruild voor 500's en geen probs meer. Die proc's moeten gewoon met een standaard koeler kunnen draaien. Het ZIJN 550's; dan moeten ze ook gewoon op 550 kunnen draaien zonder dat je er een mega-grote(dure) overclocking-cooler op hoeft te zetten.
Waarom deze heftige reply?
Ik heb dus 2 maanden geleden voor een systeembouw-opdracht 6 van die K6-2 550's gekocht. En drie verschillende soorten mobo's. 2 x asus p5a, 2 x gigabyte, en 2 x msi. Allemaal werden ze veel te heet, en bij het asus-mobo met de temp-meter kreeg ik dus ook dat gepiep. Op 500 draaiden ze allemaal wel. Dit was dus gewoon een KUT-partij. Vond leverancier ook, en ik heb alleas geruild voor 500's en geen probs meer. Die proc's moeten gewoon met een standaard koeler kunnen draaien. Het ZIJN 550's; dan moeten ze ook gewoon op 550 kunnen draaien zonder dat je er een mega-grote(dure) overclocking-cooler op hoeft te zetten.
Verwijderd
HEb wel dat probleem met 500, overclocked
naar 525, maar begint soms ineens naar een paar uur te piepen als de ziekte
naar 525, maar begint soms ineens naar een paar uur te piepen als de ziekte
een dingetje dat ordilogicus nog vergeet te vertellen..
hiervoor zat er op dat mobo een 350mhz k6-2, en die werd ook al zwaar heet...
ik snap er nix van, mijn 450 wordt bijna nooit warmer dan 35 graden..
hiervoor zat er op dat mobo een 350mhz k6-2, en die werd ook al zwaar heet...
ik snap er nix van, mijn 450 wordt bijna nooit warmer dan 35 graden..
Verwijderd
Voltage wel goed dan!? Hoog voltage is meer warmte!
dat is het enige dat het dan nog kan zijn!?
of de koeler zit er niet goed op!
dat is het enige dat het dan nog kan zijn!?
of de koeler zit er niet goed op!
Pagina: 1