Toon posts:

Msi k7t turbo + 1,4 draait voor geen meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag een msi k7t turbo mobo gekocht en een Thunderbird 1.4

ik heb de volgende geinstalleerd:
-winME
-Nvidia drivers (laatste)
-Via chipsetdriver (laatste)

ik draaide 3Dmark 2001 met mijn gf2mx en ik haal nu 1289 punten ,terwijl ik normaal met men vorige TB 1000Mhz 2476 punten haalde
ik sjnap echt niks meer van?

Ps. mobo heeft al de nieuwste bios

Weten jullie iets ervan
misschien is het veel vaak voorkomend probs :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

Verwijderd

[b]Op zaterdag 23 juni 2001 21:28 -Nvidia drivers (laatste)
Je moet niet 12,90 hebben ,bij mij ook zeer slecht(zie sig( maar 11,01

Verwijderd

Topicstarter
draai nu op 12,41 drivers
en nog steeds traaaaaag tijdens het Gamen

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 21:35 schreef StanleyBobly het volgende:
draai nu op 12,41 drivers
en nog steeds traaaaaag tijdens het Gamen
11 is proberen

Verwijderd

je hebt 2 topics open staan..... waar slaat dat op?

maar ik wacht eigenlijk op een oplossing omdat ik het ook wou aanschaffen.....

llama

Verwijderd

Topicstarter
tja
een tweaker kan niet w8en 8-)

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 21:43 schreef StanleyBobly het volgende:
tja
een tweaker kan niet w8en 8-)
11,00 al geprbeert

Verwijderd

Topicstarter
waar te halen?

Verwijderd

wat voor BIOS settings heb je zoal aangepast ?
als je alles op default laat staan kan het wel eens zijn dat een paar dingen niet al te optimaal zijn ingesteld ...

/me heeft het sowieso niet voor MSI planken ...

JC

Verwijderd

Ik lees ME :r

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Ik lees hier niets anders dan mensen met probs met msi boards, Ik hoop dat ik goeie keuze heb gemaakt door Asus te nemen ipv MSI :)

Ik heb helaas geen oplossing voor je probleem. Geen ervaring mee. ALles runt gewoon goed hier. Ik heb wel al meerdere met probs met 12.41 gezien. Oudere drivers verhielpen vaak het probleem. Welke versie ze dan namen, geen idee.

suc6

http://mrfloris.com

Verwijderd

Inderdaad, voor mij ook nooit geen MSI meer. Heb een MSI ingeruild voor een Soltek en ik kan je zweren dat het een hele verbetering is. En die beruchte stabiliteit van MSI, ook daar heb ik enige twijfels over. Maarja, wie ben ik ?!?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

probeer anders eerst de via 4in1 4.32, als je die al had dan probeer de 4.31 die werkt hier veel sneller. Daarna zou ik de AGP op turbo installeren en ZTAgpTool gebruiken om fastwrites/sideband te enablen en de agp op 4x te zetten.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

volgens mij ligt het aan de athlon 1.4 ghz..... ik heb er echt zeer veel brak gezien... zeker 50% komt hem terug brengen met fouten..... er zitten waarschijnlijk wat bugs in....

llama

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost :)

het lag aan de nieuwe nVidia drivers, ik draai nu op 6,50 drivers en tot nu toe lekker en soepel zoals hoort.

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 00:09 schreef llama het volgende:
volgens mij ligt het aan de athlon 1.4 ghz..... ik heb er echt zeer veel brak gezien... zeker 50% komt hem terug brengen met fouten..... er zitten waarschijnlijk wat bugs in....

llama
bollox

heb zelf al een stuk of 5 zelf geprobeerd liepen als een trein. van andere mensen die ik ken hoor ik ook geen problemen.
De onkunde van die mensen laat ik in het midden maar met die CPU's is niks mis ... met 98 van de 100 dan.
Van dit soort claims gaat het haar op m'n dikke teen recht staan. sheesh

JC

Verwijderd

Mijn msi k7t turbo loopt perfect en is heerlijk stabiel.

Voor mij is msi top!!!

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:18
* Jelmer Barhorst agrees with ureal
heb ook een MSI K7T turbo met tb900 en 512MB ram en draaid met nVidia 12.41 WHQL heerlijk stabiel onder win2k! en met mn tnt2 tje haal ik in 3dmark2001 1524 punten

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op zondag 24 juni 2001 01:40 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
* Jelmer Barhorst agrees with ureal
heb ook een MSI K7T turbo met tb900 en 512MB ram en draaid met nVidia 12.41 WHQL heerlijk stabiel onder win2k! en met mn tnt2 tje haal ik in 3dmark2001 1524 punten
Heb jij dan VIA drivers gïnstalleerd? Ikke heb dit al 8x geprobeerd ofzo, en na het installen van die drivers loopt mijn systeem dat ik er op :r Nu zonder Via 4-in-1 loopt het geloof ik wel. Zoals ik bij jou zie kan ik voor mijn TNT2 het beste 12.41 installen?
Nu heb ik de standaard TNT2 drivers van win2k omdat die wel stabiel lopen. |(maar niet in games.

20*350ZO45°

Verwijderd

bollox
heb zelf al een stuk of 5 zelf geprobeerd liepen als een trein. van andere mensen die ik ken hoor ik ook geen problemen.
De onkunde van die mensen laat ik in het midden maar met die CPU's is niks mis ... met 98 van de 100 dan.
Van dit soort claims gaat het haar op m'n dikke teen recht staan. sheesh

JC
kan maar misschien had ik een bagger lading binnen gekregen........ :(

llama

Verwijderd

sjezus waarom zit iedereen nu constant op MSI te hakken ???
Ik zie totaal niet in waarom dit slechte plankjes zijn. Iedereen die ik ken met een MSI plank is er zeer tevreden over.
Ik had geen 1 conflict bij het installeren van m'n hardware. Je leest misschien meer probs omdat er procentueel meer MSI plankjes in omloop zijn...
Ik heb zelfs bewust voor MSI gekozen. En de stabiliteit is echt SUPER !

Verwijderd

whoops
dubbel. Nee niet door m'n MSI ;)
Pagina: 1