Toon posts:

De beste router voor glasvezel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag.

Ik heb een 100/100 verbinding middels glasvezel van Telfort.

De geleverde router van Telfort is al een keer omgeruild en dat kreng van sitecom blijft instabiel.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Windows 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb al n keer n tp link c7 geprobeerd en die deed het enorm goed (bekabeld), maar die heb ik helaas moeten weg doen.
Ik ben op zoek naar een goedkopere router die het maximale qua verbinding en stabiliteit haalt.

Hopelijk kunnen jullie mij een goed avies geven.
...

Alle reacties

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02 17:52

Kek

3flix

Mijn fritzbox pricewatch: AVM FRITZ!Box 7490 Edition International werkt prima op zulke snelle verbindingen...

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-02 16:24
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:44:
Mijn vraag.

Ik heb een 100/100 verbinding middels glasvezel van Telfort.

De geleverde router van Telfort is al een keer omgeruild en dat kreng van sitecom blijft instabiel.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Windows 7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb al n keer n tp link c7 geprobeerd en die deed het enorm goed (bekabeld), maar die heb ik helaas moeten weg doen.
Ik ben op zoek naar een goedkopere router die het maximale qua verbinding en stabiliteit haalt.

Hopelijk kunnen jullie mij een goed avies geven.
...
Wat is er instabiel? Je bekabelde netwerk of je WiFi? Het lijkt mij erg stug namelijk dat je telfort modem hier het probleem kan zijn.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik zou gewoon weer zo'n TP-Link Archer C7 nemen... Voor dat geld ga je echt niks beters vinden.

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-02 09:20
Dit zijn de best geteste routers aldus SmallNetBuilder:

- AC1200 TP-LINK Archer C5
- AC1750 TP-LINK Archer C8
- AC1900 NETGEAR R7000 (zelf in bezit, topding!)
- AC2600 NETGEAR R7800
- AC3200 NETGEAR R8000

De Archer C8 is op prijsgebied vergelijkbaar met de C7. Misschien een interessante optie?
€99,- als goedkoopste optie in de Pricewatch.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je iets zoekt wat je alle vrijheid geeft met routeringen, VLAN's (IP TV?) en niet vies bent om ergens in te duiken, is dit heel leuk speelgoed . Overigens bewust zonder wifi, omdat de RB2011 met Wifi eigenlijk toch wel wat verouderd is.
Losse WIFI AP, kan ik je deze aanraden, op basis van eigen ervaringen. Mooi systeem als je later wilt gaan uitbreiden met extra devices voor meer bereik.
Pagina: 1