Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth headphone koppelen aan PC (Windows 10)

Pagina: 1
Acties:

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik heb een Bose AE2 SoundLink, en wil die koppelen aan mn pc. Heb daar een Bluetooth 4 dongle in zitten. De koptelefoon is gepaired en connected, maar komt niet te voorschijn bij de playback devices.

In de Device Manager zie ik m onder 'Bluetooth' staan in plaats van onder 'Audio inputs en outputs'.

Heb de nieuwste drivers voor Bluetooth en ook voor mn geluidskaart (volgens Windows). Wat kan ik doen om geluid naar mn koptelefoon te krijgen?

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:15
Het lijkt me dat die headphones momenteel niet herkend worden door windows als een audio-apparaat. Worden er geen drivers voor die headphones meegeleverd? Anders kan je die op de site van Bose vinden. Ik lees alleen dat je je drivers voor bluetooth en je geluidskaart hebt aangepakt.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• underrated
Dat had ik inderdaad niet verteld - heb geprobeerd de update te draaien maar de headphone wordt niet gedetecteerd :( Ik probeer het vanavond even met een ander systeem.

• Arator
Misschien een zot gedacht, aangezien het een vaste pc betreft, maar die bluetooth adapter staat per toeval toch niet in een power save mode. (via device-manager, properties, power managment)
Of kijk ook eens of bij "services" of de "Bluetooth Support service" a) aanstaat b) automatisch start (ipv handmatig)

• underrated
Motherfucker. Dat was 'm! :) Bluetooth Handsfree Service was stopped. Die gestart en hop meteen verbonden. Bij de bluetooth devices geeft 'ie nu ook een headphone icoontje.

Thanks!!

• Arator
Graag gedaan

• RickGroot
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-06 12:26
hoehaa
Tnx bij mij ook de oplossing :)

• Arator
RickGroot schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:45:
hoehaa
Tnx bij mij ook de oplossing :)
Nogmaals graag gedaan :P

• Goedevandaag
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-03-2021
Probleem voor mij hiermee ook opgelost. Geluid is echter erbarmelijk slecht zowel met vlc als met de eindows mediaplayer: zeer veel haperingen en vervorming. Is daar nog wat aan te doen?
Pagina: 1