Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Gistermiddag verdwenen op mijn LG L5 II (Android 4.1) opeens al mijn contacten. De SIM-contacten zijn niet meer zichtbaar, en de contacten op mijn Google account worden niet meer gesynchroniseerd (com.google.process.gapps has stopped).

Ook lukt het me niet meer om een contact toe te voegen, ongeacht of ik deze op telefoongeheugen, Google-account of SIM opsla. Als ik de gegevens heb ingevuld en Opslaan klik, worden alle invoervelden grijs en gebeurt er verder niets. Het enige wat ik dan nog kan aanklikken is de Terug-knop.

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

[ Voor 5% gewijzigd door AlbertJP op 18-04-2016 09:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:11
check even in je gmail account online of je contacten daar nog wel staan, zo ja kan je zonder problemen de "data/gegevens" van de contacten app verwijderen. Je begint dan met die app als het ware opnieuw.

Omdat het syncen ook gekoppeld is aan je gmail account, zou het ook nog kunnen zijn dat je die moet verwijderen en toevoegen, maar ik zou eerst het eerste te proberen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
Ja, de contacten staan nog op mijn Google account, en de data van de contacten app heb ik verwijderd. Maakt geen verschil.
Ik zal binnenkort eens proberen om de Google accounts op de telefoon te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar ik denk zelf dat het probleem ergens anders ligt omdat ik ook niet bij de SIM contacten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
Ik zag net dat er ook een app "Opslag contacten" is. Hiervan heb ik ook de data verwijderd. Nu werkt het weer :)