Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Niels3
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 19-04-2016
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Niels3
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 19-04-2016
Hoe kan ik de ondertiteling veranderen want kan het spel alleen in het engels afspelen

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:08
bij opties ?

• Hamza
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 15-04 15:48
Heb je het spel legaal gekocht of getorrent?

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:
Hallo Niels3 en welkom op Gathering of Tweakers (GoT), het forum van tweakers.net.

Hier op GoT word wat eigen inzet verwacht, want het is hier immers geen helpdesk. Wat heb je zelf al gevonden online of geprobeerd? Op die manier gaan mensen geen tijd besteden aan dingen die je al gedaan hebt.

Overigens denk ik dat deze video prima laat zien hoe je de taal kunt veranderen. Als dat niet zo is, dan kun je dat gerust hier plaatsen

• Hamza
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 15-04 15:48
^ als dat niet lukt probeer dan je config file te veranderen ;)

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True