Soms (niet altijd) is de menubar 10px lager, waardoor als je boven aan de pagina bent je wat witruimte ziet of als je naar beneden scrollt je de content ziet:

Ben je ingezoomt (geweest)? Dat is namelijk een browser bug vziw. Bij een van mijn browsers heb ik 't als ik heb ingezoomd, of was, bij een ander nergens last van.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik gebruik Firefox 48 op Windows 10. Ik ben niet ingezoomt (geweest). Ik heb ook al een keer gehad wat @fridgeman had.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 21:59 ]
Het valt me wel op dat er een expliciete top: 0; ontbreekt in de css. Kan iemand kijken of de toevoeging van dit in customCSS het probleem oplost (ik krijg het zelf niet voor elkaar om dit te reproduceren...):
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| .fixedHeader #menubar { top: 0; } |
Intentionally left blank
Als ik dat toevoeg via Stylish, dan heb ik geen last meer van het probleem.crisp schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:28:
Het valt me wel op dat er een expliciete top: 0; ontbreekt in de css. Kan iemand kijken of de toevoeging van dit in customCSS het probleem oplost (ik krijg het zelf niet voor elkaar om dit te reproduceren...):
Cascading Stylesheet:
1 2 3 .fixedHeader #menubar { top: 0; }
Nice, dan ga ik dat in de code fixenVerwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:46:
[...]
Als ik dat toevoeg via Stylish, dan heb ik geen last meer van het probleem.
Intentionally left blank
Pagina: 1