Dubbelposts is niet de bedoeling, vandaar die balk die aangeeft dat je je vorige post kan editen 
Een 1090T is nog een leuke CPU, alleen zijn er zat betere, hangt er vanaf wat je er voor betaalt.
Je zal eigenlijk ook nog een betere koeler nodig hebben aangezien de stock koeler een gigantische herrie maakt en dan nog niet al te best koelt...
Heb er zelf ook een, leuke cpu maar als ik moet kiezen was het een Intel i5.
Een 1090T is nog een leuke CPU, alleen zijn er zat betere, hangt er vanaf wat je er voor betaalt.
Je zal eigenlijk ook nog een betere koeler nodig hebben aangezien de stock koeler een gigantische herrie maakt en dan nog niet al te best koelt...
Heb er zelf ook een, leuke cpu maar als ik moet kiezen was het een Intel i5.
Fixing things to the breaking point...
Voordat een moderator een slotje op dit topic gooit geef ik je het advies om je startpost uit te breiden. Wat voor hardware heb je nu precies? (dus moederbord,ram,cpu, gpu, voeding!!, case) en welke games wil je er voornamelijk op spelen? Welke monitor heb je? Zonder dit soort relevante info is een goed advies geven vrijwel onzinnig.
moederbord: Asus M4A88T-M
processor: Amd 1090T 3,2 ghz x6
Geheugen: 6gb ddr3 1333mhz kingston
550 watt voeding
ik wil bf4 spelen voornamelijk shooters met een 1080P monitor met het liefst een 290X/gtx970 is dit genoeg?
processor: Amd 1090T 3,2 ghz x6
Geheugen: 6gb ddr3 1333mhz kingston
550 watt voeding
ik wil bf4 spelen voornamelijk shooters met een 1080P monitor met het liefst een 290X/gtx970 is dit genoeg?
voeding: HKC USP5550 deze maar ik ga er een andere intrekke, tgaat mij der om dat de cpu niet bottleneckt.
V&A aangeboden: Pc Kast met AMD Phenom II 1090T black edition dit is de pc, ik wil hem ruilen voor een ps4, er zit wel een 256gb ssd bij, en 1tb hdd met windows 10.
Sowieso niet aan te raden een 125 watt CPU te nemen met zo'n moederbord met ongekoelde VRM's, gaat bottlenecken en dan is het gewoon zonde van het geld
Fixing things to the breaking point...
Dit schiet voor geen meter op. Het is de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent, en dat als je reageert op anderen je dat met meer dan alleen oneliners doet 
Dit topic gaat dicht ivm ontbreken eigen inzet.
Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart
Dit topic gaat dicht ivm ontbreken eigen inzet.
Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()