Toon posts:

Raar beeld tijdens het gamen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een probleem met The Division.
Ik heb al een nieuwe GFX kaart gekocht (GFX 960) en nog blijft dit probleem zich voordoen.
is wel gefilmd met mijn iPhone dus is wa onstabiel! :D

YouTube: The Division errors

Heb al een update van de driver gedaan maar probleem blijft zich voordoen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:21
Probeer je RAM te testen, lijkt op een probleem wat ik had. Daar bleek dat een RAM latje stuk was. Dit kan je testen door bijvoorbeeld http://www.memtest.org/ te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ram is inorde. Volgens andere bronnen zou het kunne liggen aan de drivers of zelfs aan mijn beelscherm.
Het is een verouder model (syncmaster van 2007) dat via VGA naar DVI kabel aangeslote is.
Ik heb pas nieuwe drivers geinstalleerd en heb het nog altijd.

Zou het hier aan kunnen ligge?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Maakt het verschil als je alles op LOW zet en extra opties uitschakelt?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn vorige kaart stond alles op low en toen had ik dat probleem ook al. dus heeft daar nx mee te maken.
in het spel kan ik de setting detectere en die staan nu op high dus dan zou mijn PC dat zo moeten kunnen spelen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit gaat allemaal om AMD kaarten en ik heb een Nvidia.
Dan maar verder zoeken zeker? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azuroh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12-2024
Voer eens een clean install uit van de Nvidia driver. Dit is een keuze die je krijgt in het installatie menu. Je kan natuurlijk ook proberen om The Division eens te herinstalleren. Who knows..

Je zou eventueel ook nog even kunnen kijken wat een andere kabel of vga/dvi adapter doet? Al lijkt het mij niet in het scherm / bekabeling te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Heb je een integriteitscontrole op de bestanden van the Division uitgevoerd?
Heb je dit ook met andere spellen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Azuroh schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:57:
Voer eens een clean install uit van de Nvidia driver. Dit is een keuze die je krijgt in het installatie menu. Je kan natuurlijk ook proberen om The Division eens te herinstalleren. Who knows..

Je zou eventueel ook nog even kunnen kijken wat een andere kabel of vga/dvi adapter doet? Al lijkt het mij niet in het scherm / bekabeling te zitten.
bedoel je dit met clean install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azuroh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12-2024
Wanneer je de driver opnieuw download en de installatie uitvoert, krijg je de keuze om een standaard installatie te doen of een custom / clean install.

Ik zit helaas op een laptop met integrated graphics, anders had ik een screenshotje voor je toegevoegd.

edit:

Als ik mij dit goed herinner, moet je kiezen voor custom install. Je kan dan vervolgens de componenten selecteren die je wilt installeren. Onder dit lijstje met componenten staat een vinkje voor clean install.

Could be wrong tough....

[ Voor 32% gewijzigd door Azuroh op 22-04-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok zal dit eens doen als ik nog eens tijd heb (dit weekend wss niet meer) en hou jullie op de hoogte
Pagina: 1