Ik zoek een?
Ik wil mijn Game-PC upgraden naar een 'next-level'. Aangezien ik geen gigantische backpocket heb, ga ik dit stap voor stap doen. Daarom wil ik graag weten in welke stappen het gunstigst voor mij zou zijn.
Wat is je budget?
Kijk, zoals ik al zei heb ik geen gigantische zakken. Daarom ga ik per part upgraden en niet alles in een keer. Bovendien zal ik zelf, bij sommige dingen 3 opties zetten. Budget, Average, Overkill ofzo, om het voor mijzelf duidelijk te maken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, MSI, Samsung doen het voor mij altijd goed. Ook wil ik bij de videokaart geen AMD. Gewoon een persoonlijke smaak.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige specs:
CPU: Intel Core i7-2600 3.40GHz
Moederbord: Asus S1155 P8H67-V v3.0 ATX
RAM: DIMM Kingston DDR3 8GB 1333MHz HyperX Blue Series CL9 Kit of 2
HDD: 3.5" Seagate 1TB 7200rpm (ST31000524AS)
DVD-Rewriter Samsung SH-222 22x black SATA
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560
Voeding: Antec voeding 750Watt High Current Gamer HCG-750-EC
Netwerk: Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
Case: Antec Gamersgear Three Hundred
Nu heb ik zelf natuurlijk ook rond gekeken, en research gedaan. En dan wordt al snel duidelijk dat mijn Videokaart aan de lage kant is. Maar ik weet niet zo goed hoe ik kan uitvogelen naar welke ik het beste kan upgraden. En van het algemeen advies hier op Tweakers gaat natuurlijk niet echt over het upgraden van een bestaand systeem.
Ook heb ik natuurlijk naar de wel bekende SSD's gekeken. Samsung 850 Evo lijkt mij een goede optie.
Als laatste wil ik natuurlijk een show-off van hier tot tokio zijn (wij allemaal toch wel een beetje
). Daarom heb ik gekeken naar een nieuwe case. NZXT H440 New Edition Zwart/Rood lijkt me een mooi dingetje. Mooie casemodding/lighting erbij? NZXT HUE+ bijvoorbeeld.
Ik wil mijn Game-PC upgraden naar een 'next-level'. Aangezien ik geen gigantische backpocket heb, ga ik dit stap voor stap doen. Daarom wil ik graag weten in welke stappen het gunstigst voor mij zou zijn.
Wat is je budget?
Kijk, zoals ik al zei heb ik geen gigantische zakken. Daarom ga ik per part upgraden en niet alles in een keer. Bovendien zal ik zelf, bij sommige dingen 3 opties zetten. Budget, Average, Overkill ofzo, om het voor mijzelf duidelijk te maken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, MSI, Samsung doen het voor mij altijd goed. Ook wil ik bij de videokaart geen AMD. Gewoon een persoonlijke smaak.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige specs:
CPU: Intel Core i7-2600 3.40GHz
Moederbord: Asus S1155 P8H67-V v3.0 ATX
RAM: DIMM Kingston DDR3 8GB 1333MHz HyperX Blue Series CL9 Kit of 2
HDD: 3.5" Seagate 1TB 7200rpm (ST31000524AS)
DVD-Rewriter Samsung SH-222 22x black SATA
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560
Voeding: Antec voeding 750Watt High Current Gamer HCG-750-EC
Netwerk: Atheros AR8151 PCI-E Gigabit Ethernet Controller
Case: Antec Gamersgear Three Hundred
Nu heb ik zelf natuurlijk ook rond gekeken, en research gedaan. En dan wordt al snel duidelijk dat mijn Videokaart aan de lage kant is. Maar ik weet niet zo goed hoe ik kan uitvogelen naar welke ik het beste kan upgraden. En van het algemeen advies hier op Tweakers gaat natuurlijk niet echt over het upgraden van een bestaand systeem.
Ook heb ik natuurlijk naar de wel bekende SSD's gekeken. Samsung 850 Evo lijkt mij een goede optie.
Als laatste wil ik natuurlijk een show-off van hier tot tokio zijn (wij allemaal toch wel een beetje