Toon posts:

wat vragen over Abit BP6

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
1) past ie in een standaard ATX middletower kast?

2) ik heb er al naar gezocht, maar nergens een duidelijk antwoord gevonden, 2 verschillende snelheden van de celly's, kan dat?? De een zegt van wel, de ander niet op dit forum.

3) maken games als UT gebruik van beide procs onder w2k?

4) kan er een socket PIII in, ik weet geeneens of die wel dezelfde socket gebruiken

5) kan je onder w2k zeggen dat bijv Photoshop op proc 1 moet gaan draaien en Autocad op proc2?

heel wat vragen, iedere reactie is welkom
bij voorbaat dank :)

Verwijderd

hoi,
als het goed is kan ie in een middletower.
Quake 3 ondersteunt SMP
W2000 verdeelt de taken van meerdere progs over de 2 processoren
1 P3 FCPGA kan erin met een NEO adapter, er zijn echter problemen met 2 van die dingen...

check this out: www.bp6.com/forum

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Natuurlijk past een ATX bord in een ATX kast, maar dat staat hieronder al.

Win2k ondersteund SMP, echter niet alle programma's. Homesite b.v. draait op 1 cpu (daarvan weet ik het, bij andere nog niet naar gekeken) omdat dat programma in 1 thread 'draait'zeg maar. Als graas koe mag je exact het dubbele verwachten van dan dat van 1 cpu. Mijn cow doet 2,87Mkeys/s (dual 500)

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

nou, niet alle ATX kasten, BP6 is iets groter dan standaard en met Alpha coolers kan het mis gaan omdat de voeding te laag hangt.....

mmmmmm, en mijn koe doet 3,13Mkeys, 2x400@558
Al het goeie komt van BP6 koeien
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) : :) :) :) :) : :) :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
welke kast heb jij robbie?

Verwijderd

een of andere ranzige kast van Powerline. Ik heb al meer gehoord dat ie niet altijd past...
het beste is om te meten (heb ik ook gedaan en de kast op zeker gekocht)

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:30
1) Ja, maar je voeding zit dan mischien wel wat in de weg voor goede koeling. Je hebt al een InWin bigtower voor f 175,- en die zijn niet slecht.

2) Twee verschillende snelheden kan, maar de busfrequentie moet altijd hetzelfde zijn. Je kunt dus 2 verschillende procs met 2 verschillende multipliers inpluggen, maar je loopt wel kans dat de load niet goed over beide procs wordt verdeeld.

3) Een spel moet er wel voor geschikt zijn

4) Ja, die kan er in met een neo-adapter. Hij kan zelfs SMP (niet allemaal) of SMP samen met een Celeron. Dan wordt echter wel slechts 128 kB van je PIII chache gebruikt.
Verder kan een Celeron II alleen single aan ;(

5) Ja, maar w2k doet dat automatisch al goed, dus waarom zou je. Maar het is mogelijk om voor elk proces aan te geven op welke procs het mag gebruiken.

Voor meer info over de bp6: http://www.bp6.com
Pagina: 1