Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jvoosten
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-11 18:54
Ik zat me af te vragen hoe groot de invloed van een hogere resolutie is op het ram gebruik van een telefoon, ik neem aan dat het geheugen gedeeld wordt met de gpu?

Ik zit te dubben over de htc 10 met 2k en 4gb ram en de sony xperia x performance met fhd en 3gb ram.

De vraag is dan ook of er veel verschil in performance zal zitten, aangezien ze beiden dezelfde soc gebruiken. Ik game verder nooit mobiel maar doe wel veel browsen en multitasken.

Ben benieuwd!!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:30
Of een toestel snel en soepel aanvoelt zit eigenlijk nooit in de hardware specs alleen.
Imho is het nogal nutteloos die te vergelijken.

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:42
Dan zoek je toch wat (antutu, 3dmark) benchmarks op van beide.
Daar heb je ons niet voor nodig

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:33
Antutu zegt niets over hoe het toestel in de praktijk aan gaat voelen/presteren.

Nickname does not reflect reality

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:51

sapphire

Die-hard pruts0r

Sowieso is Android 64-bit eigenlijk? Al gooien ze 8GB in een telefoon, als het OS maar 3~3,5GB kan aanspreken is dat natuurlijk ook gewoon marketing....

Dan nog beide zijn rappe toestellen....

Gabriël AM5

• jvoosten
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-11 18:54
De vraag ging voornamelijk over de invloed van de 2k vs fhd resoluties hoeveel zon 2k schermpje meer aan ram kost, gaat dat dan per gb of scheelt dat een paar mb?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hiervoor kun je benchmarks en reviews lezen. Dat beetje eigen initiatief verwachten we hier van je. Als je er dan nog niet uitkomt kun je specifieke vragen stellen waarbij je vermeldt wat je zelf al hebt gevonden, maar op deze manier werkt het niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.