Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop nodig voor gaming + B-ICT

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen,

Na deze zomer ga ik met mijn B-ICT studie beginnen en heb hier een already built laptop voor nodig. Mijn laptop moet draaien op Windows 7/8/8.1/10 of iets dergelijks maar, moet ook AAA-games op goede kwaliteit en FPS kunnen draaien. Mijn budget is tussen de (€700-850).

Alvast bedankt voor het spoedige advies.

Groetjes

Alle reacties

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:59:
Yo mensen,

Na deze zomer ga ik met mijn B-ICT studie beginnen en heb hier een already built laptop voor nodig. Mijn laptop moet draaien op Windows 7/8/8.1/10 of iets dergelijks maar, moet ook AAA-games op goede kwaliteit en FPS kunnen draaien. Mijn budget is tussen de (€700-850).

Alvast bedankt voor het spoedige advies.

Groetjes
Mijn advies zou zijn om dit even door te lezen.

alvast bedankt voor het gelijk doorlezen, en een snelle aanpassing van je startpost

[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 16-04-2016 22:03 ]

Iperf

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Yo xxShariingan,

Wat heb je zelf al gevonden in de pricewatch? Als je daar je wensen invult krijg je vast een hele lijst.

Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Sorry makkers ben nieuw met forums hahaha.

De bedoeling is dat de laptop een accuduur heeft van ongeveer 6 uur (een schooldag). Tevens moet de laptop niet meer wegen dan 4kg en moet de laptop runnen op Windows 10. Deze laptop moet tripple A games goed kunnen runnen. Én de laptop moet al gebouwd zijn.

Ik heb trouwens geen idee wat Pricewatch is.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:08:
kijk eens rond op deze pagina (bovenaan ofzo) mischien zie je iets staan wat er op lijkt

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eventjes rond gekeken, maar heb geen laptops gezien met overeenkomende requirements. Misschien dat dit specifieker is.

Ik wil graag een laptop tussen de €750-850 die ik voor mijn ICT studie kan gebruiken (progammeren etc), maar die ook een redelijke batterij duur heeft, genoeg voor een schooldag. Tevens moet deze laptop ook mainstream games kunnen runnen op high of hoger op een 60fps steady.

Bedankt alvast

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Okay je eisen zijn lichtelijk onrealistisch gezien alleen laptops van 1100> games een beetje fatsoenlijk aankunnen op full hd op high of hoger met fatsoenlijke FPS. Daarnaast gaan "Games op high of hoger" en "6 uur accuduur" zelden goed samen. daarnaast heb je toch wel stroom op school?

Ik zou zeggen kijk eerst zelf een beetje rond in de pricewatch en kom met wat suggesties ook al zijn het apparaten die wellicht net buiten je budget liggen dan kunnen we je helpen om te kijken wat jij dus belangrijk vind en wat goede alternatieven zijn. Geloof me wij willen je maar al te graag helpen maar verwachten ook dat je zelf met wat suggesties komt.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Hier zijn ongeveer 130 opties:

http://tweakers.net/categ...cj_1kYyjxu2LFlWyMqpxTAM_w

Als je wat andere eisen zoals formaat of gewicht hebt kan je het nog meer reduceren. Dan blijven er vast genoeg over dat je alleen nog een leuk kleurtje hoeft te kiezen.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:29

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Deze "discussie" over studie-laptops is niet nieuw en al tot in den treure besproken. Lang verhaal kort: dit gaat gewoonweg niet.

Het is misschien hard, maar de eisen die je stelt zijn dermate onrealistisch dat ik voorstel gewoon vanaf 0 te beginnen met als allereerste vraag:
- wat heb ik écht nodig?

En als tweede vraag:
- wat wil ik graag?

Je zult zeker met dit (met alle respect) niet heel riante budget v.s. eisen echt compromissen moeten sluiten. Wil je op AAA games op 1080p 60 FPS high of hoger spelen zit je aan een laptop van ver boven de 1600 euro, en bij PC kan dat vanaf zo'n 1000 euro als je genoegen neemt met laag kwaliteit spul.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:08:
Sorry makkers ben nieuw met forums hahaha.

[...]

Dan is het zaak daar eerst eens te beginnen. Je vraag zomaar hier dumpen is niet hoe het hier werkt.

Begin bij Het algemeen beleid #quickstart, dan LAA beleid en vervolgens reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2016 de vorige delen daarvan. We zien graag topics die goed onderbouwd zijn en waaruit blijkt dat de topicstarter zelf moeite heeft gedaan iets te vinden (en als er niks gevonden is, aangeeft wat er gevonden is en waarom dat niet aan de eisen voldoet).

Hier ontbreekt nog een hele hoop. Derhalve gaat je topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.