Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthakvoort
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 06:57
Ik heb vorige week CM13 geinstalleerd (inclusief nieuwere radio firmware). Ik had telkens problemen met de camera (toestel rebootte telkens).

Daarna maar een andere Android 6 release geprobeerd maar sinds toen heb ik dus last van reboots als toestel niet aan de lader zit.

Ondertussen heb ik met de LG Flash tool een downgrade naar Stock Android 4.4 en Stock Android 6 geprobeerd. Ook 2 verschillende radio firmware's geflashed..
Maar probleem blijft aanwezig...

Als ik het toestel aan de USB lader gooi start het toestel wel door.. Als ik de adapter los trek, dan 9/10 reboot hij meteen, of snel daarna..

Ik ben al de hele dag aan het klooien, maar weet het ondertussen niet meer... Iemand nog een idee?

(de KDZ file update toch ook de radio firmware?)

[ Voor 3% gewijzigd door alberthakvoort op 16-04-2016 19:54 ]

Beste antwoord (via rens-br op 03-06-2016 11:01)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zou slechter wordende accu kunnen zijn waarvan bij wat zwaardere belasting het voltage teveel inzakt. Had ik ook bij een toestel. Op lage belasting kon die nog heel lang werken maar met een zware app rebootte die ook spontaan. Nieuwe accu en het was weg.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zou slechter wordende accu kunnen zijn waarvan bij wat zwaardere belasting het voltage teveel inzakt. Had ik ook bij een toestel. Op lage belasting kon die nog heel lang werken maar met een zware app rebootte die ook spontaan. Nieuwe accu en het was weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:18
Lijkt inderdaad als of je accu het niet meer trekt. Ik zou gewoon een nieuwe accu kopen, mocht dat het toch om een of andere reden niet zijn heb je even goed een nieuwe accu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthakvoort
Zou inderdaad de accu kunnen zijn... Wel toevallig net nadat je een update hebt gedaan |:(

Gelijk maar eentje bestellen, kan ik dat weer uitsluiten..

[ Voor 25% gewijzigd door alberthakvoort op 16-04-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het moet eens gebeuren. Je hebt altijd net wel iets gedaan. Camerasensor is extra stroomverbruiker en live weergave zal ook wel wat vergen. Bij het booten gebeurt er ook een hoop dus het past allemaal wel bij een accu die tekort schiet.

Even op AliExpress kijken als je bereid bent evt. een paar weekjes te wachten. Deed ik ook. :p
Anders wat meer neertellen en er een bij een lokale telefoon(accessoire)boer kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthakvoort
Gelijk maar besteld, paar weken wachten is niet echt een optie...

Ik heb nog wel een powerbank liggen, moet ik die maar er bij aan koppelen voor nood... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthakvoort
Nieuwe accu is binnen, en het probleem lijkt inderdaad te zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mooi. NEXT! ;)
Pagina: 1