Ik krijg alleen 5.1 geluid door mijn koptelefoon als ik hem direct in zijn 6,3mm plug voor in de versterker steek. Als de koptelefoon actief is kan ik niet van geluidsmodus wisselen. Alle opties om de geluidsmodi te wisselen geven alleen de weergave PHONES IN.
Het werkt prima met speakers. Is het mogelijk om de koptelefoon in stereo te laten werken?
Ik kan me alleen nog bedenken om een adapter te halen van 6,3mm naar 2x 3,5mm, om het in de naastgelegen 3,5mm plugs te proberen. Ik ga ervan uit dat deze bestaan in ider geval.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Foobar2000
PC (HDMI uit) -> AVR70 -> Samsung TV
AVR 70 ingang PHONES voor, 6,3mm met Sennheiser HD 700
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Alles naar mijn idee, ik heb de online handleiding geprobeerd en daar kon ik niets relevants vinden, alleen hoe ik de koptelefoon uberhaupt kon laten werken door de speakers uit te zetten.
Ik heb de onboard audio gebruikt en daar was het wel stereo in Foobar, ter controle.
http://harman-kardon.cz/manual/harman-kardon-avr-70.pdf
-
Mocht ik iets cruciaals gemist hebben, mijn excuses alvast.
Het werkt prima met speakers. Is het mogelijk om de koptelefoon in stereo te laten werken?
Ik kan me alleen nog bedenken om een adapter te halen van 6,3mm naar 2x 3,5mm, om het in de naastgelegen 3,5mm plugs te proberen. Ik ga ervan uit dat deze bestaan in ider geval.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Foobar2000
PC (HDMI uit) -> AVR70 -> Samsung TV
AVR 70 ingang PHONES voor, 6,3mm met Sennheiser HD 700
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Alles naar mijn idee, ik heb de online handleiding geprobeerd en daar kon ik niets relevants vinden, alleen hoe ik de koptelefoon uberhaupt kon laten werken door de speakers uit te zetten.
Ik heb de onboard audio gebruikt en daar was het wel stereo in Foobar, ter controle.
http://harman-kardon.cz/manual/harman-kardon-avr-70.pdf
-
Mocht ik iets cruciaals gemist hebben, mijn excuses alvast.
[ Voor 3% gewijzigd door danzejj op 16-04-2016 22:06 ]