Z: Steel Soldiers

Pagina: 1
Acties:

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 12:23
Wie heeft 'm?
Hoe vin je 'm?
En weet iemand trouwens of er een leveleditor is?
Op de officiele site staat er geeneen

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Dan zal dat wel niet he?

Verwijderd

Ik heb em maar heb em nog niet gespeeld :)

Verwijderd

Ik vond hem ei'k zwaar sucken... De landschappen zijn totaal niet gedetailleerd enne je hebt er al snel genoeg van... Je hoeft er ook totaal niet bij na te denken en ik vind de AI ook dom.

Verwijderd

In de PU vonden ze het wel een kewl spel, alleen waren de graphics wat minder dan die game die westwood uitbrengt (ben naam ff vergeten ;) )

Maar de AI vonden ze van die spel super!!

Ik zal hem ook eens uitpakken ;)

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, hoe vergeleek de PU 'm met de orgineele Z?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Wat voor een soort spel is het ?

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

ik vind em wel cool..
klopt de greaphics zijn misschien niet wat we gewend zijn met de huidige standdaarden. Maar who carez..

ik kan me nog een topic over bridge builder herinneren wat iedereen zo cool vond. Het spel is gewoon leuk om te spelen. Eindelijk een titel die niet de standaard C&C navolgd, maar een spel waar een heel ander soort strategie bij te pas komt. Alle stukken land moet je zien te behouden, niet 1 basis wat je gewoon volstoud met verdediging en tanks.

En daar komt ook nog eens de humor bij die ze gebruiken, van die heerlijke droge engelse stemmen.

Ik vind het een prima titel, en zal em ook zeker nog wel spelen de komende tijd

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48
vind hem erg tegen vallen. De filmpjes tussendoor vind ik ook zeeeeeer slap en slecht gemaakt

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 05:40 schreef Tweaker het volgende:
Wat voor een soort spel is het ?
http://www.gamespot.nl/review.cfm?id=1988&kind=pc

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

intro vond ik in de eerste plaats ook tegenvallen, maar de humor en uitdrukkignen erin zijn wel heel goed, gewoon melig :)

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

AI slim? Het zal de PU ook weer niet zijn he. Bijvoorbeeld: Je wordt zwaar onder vuur genomen, gaan je (super dure) repair-mannetjes die tanks gewoon repareren tijdens een aanval... Ja, duh!
Pagina: 1