Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies Tablet die makkelijk aan te sluiten is op monitor

Pagina: 1
Acties:

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 21:41
Wat ga je met je tablet doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Diegene voor wie deze tablet wordt zal er een beetje mee willen tekstverwerken, boekhouden en surfen en afbeeldingen tonen tijdens zijn werkzaamheden. Hij wil deze in zijn garage aan kunnen sluiten op een monitor met toetsenbord en muis, maar hem ook weer makkelijk mee kunnen nemen. Hij wil zijn bestanden ook overal binnen handbereik hebben.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget zal op ca. max €700,- liggen

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
De tablet moet vaak meegenomen kunnen worden om dingen op te laten zien.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Zelf neig ik ontzettend naar de Windows Surface 3 Wifi 4gb 128gb omdat deze op Windows 10 draait en dus met veel programma's compatible is. Ook is deze eenvoudig mee te nemen en ik weet dat er accessoires voor zijn zoals een draadloze muis en toetsenbord. Ook levert microsoft volgens mij standaard een verloop voor hdmi aansluiting op een tv of monitor erbij.

Graag hoor ik jullie tips en/of adviezen.

Bedankt tweakers!!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 10:31

GforceNL

Out of memory....

De Surface schoot mij ook als eerste te binnen.

Bij mijn Surface zat geen verloop kabeltje voor HDMI-> miniDP, maar deze kun je voor een paar euro scoren op diverse sites. Heb hem dagelijks gebruikt op een externe monitor zonder problemen. Aansluiten en klaar. :)

<Zinloze tekst hier>

Palthe

ik denk dat je zelf het antwoord op je vraag al hebt gegeven ;-). Zonder jouw laatste alinea te hebben gelezen was de Surface Pro ook het eerste wat in mij op kwam. Of de nieuwe Samsung natuurlijk!

• onnaj
palthe schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:33:
ik denk dat je zelf het antwoord op je vraag al hebt gegeven ;-). Zonder jouw laatste alinea te hebben gelezen was de Surface Pro ook het eerste wat in mij op kwam. Of de nieuwe Samsung natuurlijk!
Welke Samsung?

Palthe

tabpro s, maar die is te duur zie ik al.

• onnaj
Dan is een dockingstation ook heel handig denk ik? Zie dat die bij de mediamarkt €125,- kost, dan kan je elk willekeurig toetsenbord erop aansluiten en hem zo eruit pakken als ie hem ergens anders nodig heeft.

• andMax
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-11 10:42
palthe schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:36:
[...]

tabpro s, maar die is te duur zie ik al.
Inmiddels al een keuze gemaakt of nog op zoek?

De TabPro S zou een goede keuze kunnen zijn, helaas moet je wel daarvoor nog een adapter kopen om een HDMI en normale USB poort te voorschijn te toveren. Deze kost ongeveer 80€.
Wel is het best een prettige tablet om mee te werken. Mocht je vragen hebben kan je mij een berichtje sturen of check even de review die ik over deze tablet aan het schrijven ben.
Pagina: 1