Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

budget gaming laptop - clevo - dell - andere

Pagina: 1
Acties:

• Crusty_OO7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-04 18:38
Hallo beste tweakers,

Mijn medion erazer x6813 is niet meer te repareren (mobo probleem) en dus ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
All round laptop om als desktop replacement te dienen. Ik wil er ook op kunnen gamen.

Wat is je budget?
800-1100

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wel niet elke dag ofzo. Dus wil een 15"

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik was aan het denken aan een clevo bij laptopplus. Zat eerst naar bto te kijken maar clevo is goedkoper en eigenlijk gewoon identiek.
15" n150dr/wr met gtx960 of 965
Prijs ~ 1050/1150 (met ssd ram en hdd)
+ te customisen
-temperatuur ontwikkeling (notebookcheck.net)
-120watt adapter aan lage kant (notebookcheck)

Ook nog gekeken naar dell 7559
~1000
- slechte inputdevices(notebookcheck)
-zelf sdd inbouwen
-1j garantie

Graag jullie mening :)

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-11 07:30
Ik weet niet welke games je wilt spelen, maar misschien is dit wel een goed idee?
http://tweakers.net/price...0jx-xx151h/specificaties/

[ Voor 4% gewijzigd door Jantje2000 op 16-04-2016 17:26 ]

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Jantje2000 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:24:
Ik weet niet welke games je wilt spelen, maar misschien is dit wel een goed idee?
http://tweakers.net/price...0jx-xx151h/specificaties/
Met zoon budget een niet fhd laptop kopen is een beetje zonde.

Zowel de clevo als de Dell ziet er goed uit. Nadeel is natuurlijk van de Dell dat je maar 1 jaar garantie hebt. Mocht er iets kapot gaan is dit toch lastig te vervangen. Nadeel van de clevo is weer dat je niet precies weet wat je krijgt. Weinig reviews en geen mogelijkheid hem in de winkel te testen.

[ Voor 16% gewijzigd door CCJJVV op 16-04-2016 17:37 ]

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:54
CCJJVV schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:33:
[...]

Met zoon budget een niet fhd laptop kopen is een beetje zonde.

Zowel de clevo als de Dell ziet er goed uit. Nadeel is natuurlijk van de Dell dat je maar 1 jaar garantie hebt. Mocht er iets kapot gaan is dit toch lastig te vervangen. Nadeel van de clevo is weer dat je niet precies weet wat je krijgt. Weinig reviews en geen mogelijkheid hem in de winkel te testen.
om deze reden is er in Nederland dan ook een mooie wet waarin staat dat je 7 dagen de tijd hebt om een product te gebruiken zoals je deze in de winkel zou testen, daarnaast kan je altijd langsgaan bij BTO die het merk Clevo verkopen met hun eigen label en extra service.

Review van de laptop: http://www.notebookcheck....book-Review.153041.0.html

Daarnaast is er een wettelijke garantie van 2 jaar, dus deze 1 jaar van Dell kunnen ze gewoon vergeten ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Azerion op 16-04-2016 17:59 ]

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-08 20:31
De Dell heeft een 960m met 4gb dedicated geheugen, de Clevo (slechts) 2gb. Hou dit in gedachten bij je wens om te gamen!

[ Voor 11% gewijzigd door Viince1 op 20-04-2016 23:44 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Azerion schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:54:
[...]
Daarnaast is er een wettelijke garantie van 2 jaar, dus deze 1 jaar van Dell kunnen ze gewoon vergeten ;)
offtopic:
De wettelijke garantie is geen 2 jaar, Nederland heeft deze Europese richtlijn nooit overgenomen.

Volgens de wet heb je recht op een deugdelijk product. Hoe lang dit is hangt van het product af. Van een laptop mag je ervanuit gaan dat-ie wel wat langer meegaat dan 2 jaar ;)

Sowieso niet 1 jaar, mocht Dell dat claimen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 14:32
anandus schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:22:
[...]
offtopic:
De wettelijke garantie is geen 2 jaar, Nederland heeft deze Europese richtlijn nooit overgenomen.

Volgens de wet heb je recht op een deugdelijk product. Hoe lang dit is hangt van het product af. Van een laptop mag je ervanuit gaan dat-ie wel wat langer meegaat dan 2 jaar ;)

Sowieso niet 1 jaar, mocht Dell dat claimen.
Interessant, bedankt voor de info.

• Crusty_OO7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-04 18:38
bedankt voor de comments. Ben toch maar voor de cello gegaan. Dat van de garantie van dell schrok inderdaad beetje af al dacht ik ook dat die 1jarige garantie van dell niet helemaal legaal was.

Ondertussen toch nog eens een kijkje aan het nemen naar mijn oude laptop. Is wel eens interessant om helemaal te demonteren. Heb nu toch het vermoeden dat het iets met de dc jack is. Klotehommels waar ik hem had laten controleren zeiden dat het het mbo was en dus praktisch niet meer te repareren.
Pagina: 1