Hoi,
Hard op zoek naar hulp bij het samenstellen van een game pc. Ik ben namelijk een complete leek, zeker op het gebied van Windows. Ik heb een kleine 10 jaar WoW gespeeld op mijn oude iMac uit 2007. Dat was al behelpen, maar met de nieuwe expansion Legion is het toch echt gebeurd met mijn oude vriend. Voor Wow wil ik er een desktop bij hebben. Ik zal m dus met name voor wow gebruiken op minimaal medium/high instellingen en Windows 8. Ik heb alles nodig (behalve een muis), maar heb helaas voorlopig een beperkt budget, maar wil wel uiterlijk in juni een nieuwe pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name Wow en wat surfen en huis-tuin en keukengeneuzel. Windows en evt Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 600, inclusief verzending. Voor het in elkaar zetten heb ik vast iemand in mijn vriendenkring
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
behalve mijn Naga MMog muis niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb dus geen idee
In de links staan de reqs voor Legion
https://us.battle.net/sup...craft-system-requirements
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, geen voorkeur. Hoor graag jullie mening
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee..
Ga je overklokken?
ik wil wow op minimaal medium/high kunnen spelen
Wat verwacht je van ons?[i]
bang-for-buck please ^^
Bedankt voor het meedenken alvast
Hard op zoek naar hulp bij het samenstellen van een game pc. Ik ben namelijk een complete leek, zeker op het gebied van Windows. Ik heb een kleine 10 jaar WoW gespeeld op mijn oude iMac uit 2007. Dat was al behelpen, maar met de nieuwe expansion Legion is het toch echt gebeurd met mijn oude vriend. Voor Wow wil ik er een desktop bij hebben. Ik zal m dus met name voor wow gebruiken op minimaal medium/high instellingen en Windows 8. Ik heb alles nodig (behalve een muis), maar heb helaas voorlopig een beperkt budget, maar wil wel uiterlijk in juni een nieuwe pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name Wow en wat surfen en huis-tuin en keukengeneuzel. Windows en evt Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 600, inclusief verzending. Voor het in elkaar zetten heb ik vast iemand in mijn vriendenkring
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
behalve mijn Naga MMog muis niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb dus geen idee
https://us.battle.net/sup...craft-system-requirements
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, geen voorkeur. Hoor graag jullie mening
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee..
Ga je overklokken?
ik wil wow op minimaal medium/high kunnen spelen
Wat verwacht je van ons?[i]
bang-for-buck please ^^