Desktop voor League of Legends/streamen goedkoop mogelijk!

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Mijn naam is Shannon en ben 18 jaar. Ik doe de opleiding ICt Aplicatie ontwikkelaar, helaas ben ik nog een broekie en helemaal in het bouwen van computers. Daarom vraag ik jullie om hulp. :) Ondanks had ik al eerder een topic gemaakt die gesloten was doordat er niet genoeg informatie in zat terwijl ik alle vragen had beantwoord die tevoorschijn kwamen. Maar oké ik maak wel een nieuwe aan geen probleem. :)

Ik wil met mijn nieuwe Desktop League of Legends kunnen spelen en streamen, Ook moet het mogelijk zijn om te kunnen Skypen en muziek luisteren ondertussen. Het belangrijkste van deze punten zijn dat ik League of Legends moet kunnen spelen en moet kunnen Skypen met mijn vrienden. Ik hoef geen max instellingen van league of legends ( Ook al zou dat wel geweldig zijn ).

Ik heb helaas niet echt een richtlijn voor mijn budget. Het moet het goedkoopst mogelijk worden. Zelf heb ik een muis, het enige wat ik nodig heb is de desktop zelf met beeldscherm en toetsenbord.De componenten die in mijn computer moeten maken niet zo heel erg veel uit.

Het liefst wil ik een beeldscherm van 1920 bij 1080. Ik heb niet zoon al te goede ervaring met mijn laptop zijn graphic card. Na 1 jaar kreeg ik iedere keer de melding als het een beetje teveel werd dat het beeldscherm niet meer reageerde. ( Dit is mijn graphic card: AMD Radeon R5 graphics met een AMD A8-6410 APU ). Ik hoef niet te gaan overclocken maar aardig wat power is wel leuk.

Graag zou ik een paar voorstellen willen krijgen over welke dekstop's goed en zo goedkoop mogelijk gebouwd kunnen worden. Het is geen probleem om het zelf in elkaar te zetten. Ik heb helaas geen richtlijn kwa budget.

Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben, zo niet dan kunnen jullie altijd vragen.

Met vriendelijke groet,

Shannon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij snap je iets niet br00ky in "Een desktop zo goedkoop mogelijk!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:57

br00ky

Moderator Harde Waren
De vragen zijn inderdaad het probleem niet, wel de eigen input. Als die er is, gooi ik je topic weer open. In je vorige topic vind je alle bronnen waar je je info vandaan kan halen.

Dit topic is gesloten.