Hoewel ik verschillende dingen uitvoer op mijn PC, is het spelen van BO3 één van de dingen die ik regelmatig doe. En of het de combinatie van BO3 met mijn muis is of dat het toeval is dat ik het fenomeen altijd ervaar tijdens het spelen weet ik niet.
Wat er gebeurt is namelijk dat de muis op een gegeven moment volledig freezed. Alsof hij totaal geen input meer krijgt. Dan moet ik de applicatie én Windows verlaten via het toetsenbord, wat nog wel functioneert.
Wat betreft drivers: zowel W10 als de Synapse driver van de Razer zijn volledig bij en ook bij oudere versies van de Synapse driver had ik dit issue.
Als ik in de application eventlog kijk van Windows, dan kom ik de volgende informatie melding tegen (dus geen warning of stop):
Ik heb al verschillende malen de Synapse driver eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar het issue keert telkens terug.
Wat er gebeurt is namelijk dat de muis op een gegeven moment volledig freezed. Alsof hij totaal geen input meer krijgt. Dan moet ik de applicatie én Windows verlaten via het toetsenbord, wat nog wel functioneert.
Wat betreft drivers: zowel W10 als de Synapse driver van de Razer zijn volledig bij en ook bij oudere versies van de Synapse driver had ik dit issue.
Als ik in de application eventlog kijk van Windows, dan kom ik de volgende informatie melding tegen (dus geen warning of stop):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| The description for Event ID 0 from source Razer Chroma SDK Service cannot be found. Either the component that raises this event is not installed on your local computer or the installation is corrupted. You can install or repair the component on the local computer. If the event originated on another computer, the display information had to be saved with the event. The following information was included with the event: Razer Chroma SDK Service Service was paused |
Ik heb al verschillende malen de Synapse driver eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar het issue keert telkens terug.
No drama