Anonieme beller blokkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 50.568 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Vogel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-02-2018
Mijn vraag
Hoe kan ik anonieme bellers blokkeren op mijn iPhone 6 ?
Op mijn iPhone kan ik dit helaas niet instellen, is er wel een App waar dit mee kan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Ik heb op Google gezocht, maar kom geen antwoord tegen, of dat dit niet mogelijk is :(
Ik kan wel telefoonnummers blokkeren, ik weet hoe dat moet.
Kan mijn provider Telfort dit ook instellen? :?

Beste antwoord (via Bert Vogel op 05-05-2016 08:50)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Ik zou je provider even bellen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Ik zou je provider even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

http://www.iphonetopics.c...nown-callers-iphone-ipad/

1e hit op google.

Daarnaast wil ik je als servicedesk medewerker toch even op wijzen dat dat vrij onhandig kan zijn.
Ik heb gemiddeld 1 keer in de maand een discussie met iemand die klaagt dat wij niet teruggebeld hebben.
"Ow jullie bellen met een afgeschermd nr, ja dat neem ik niet op/blokkeer ik.
-Ja das dan uw probleem :P"

[ Voor 36% gewijzigd door heuveltje op 15-04-2016 15:35 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36

Wish

ingwell

Damn... with ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Wish op 15-04-2016 15:35 ]

No drama

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-06 22:27
heuveltje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:33:

1e hit op google.

Daarnaast wil ik je als servicedesk medewerker toch even op wijzen dat dat vrij onhandig kan zijn.
Ik heb gemiddeld 1 keer in de maand een discussie met iemand die klaagt dat wij niet teruggebeld hebben.
Het is dan ook héél fout om als bedrijf/organisatie met een onbekend nummer te bellen. Onbekende nummers neem ik ook nooit op, en dan zeiken als ik een factuur niet op tijd betaal. "Ja we hebben u geprobeerd te bellen meneer". Bel dan gewoon met een normaal nummer zodat ik ten eerste ZIE wie het is, en ten tweede normaal kan opnemen.

Just my 2 cents, en zo heb ik het geleerd van mijn huidige werkgever.

[ Voor 4% gewijzigd door Desiler op 15-04-2016 16:08 ]

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Desiler schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:07:
[...]

Het is dan ook héél fout om als bedrijf/organisatie met een onbekend nummer te bellen. Onbekende nummers neem ik ook nooit op, en dan zeiken als ik een factuur niet op tijd betaal. "Ja we hebben u geprobeerd te bellen meneer". Bel dan gewoon met een normaal nummer zodat ik ten eerste ZIE wie het is, en ten tweede normaal kan opnemen.

wat heb jij om een random nummer te zien uit onze uitgaande lijnen bank ?
En waarom heb je een nr nodig om "normaal op te kunnen nemen" :?

* heuveltje komt nog uit de tijd dat je nooit wist wie er belde voordat je opnam..

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28
Desiler schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:07:
[...]

En dit snap ik dan ook weer niet, als je een nummer ziet weet je toch nog steeds niet wie of welk bedrijf dat is? En je kan wel gewoon opnemen, je wil het alleen niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:35
heuveltje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:33:
Dan werk je bij een klotebedrijf :+

Ik blokkeer al jaren automatisch onbekende nummers met mijn Windows Phone en ik ben nog nooit onbereikbaar geweest voor een bedrijf. Ook geen enkele leverancier of concurrent o.i.d. die ik ken zou met een onbekend nummer bellen.

Als ik niet mag weten wie je bent of hoe jij te bereiken bent, dan hoef jij mij simpelweg ook niet te bereiken.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
Arrne schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:11:
[...]

En dit snap ik dan ook weer niet, als je een nummer ziet weet je toch nog steeds niet wie of welk bedrijf dat is? En je kan wel gewoon opnemen, je wil het alleen niet.
Als je bijvoorbeeld Ziggo, Eneco etc opslaat in je telefoon zie ik toch precies wie mij belt of zie ik dat verkeerd?

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ample Energy schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:12:
[...]

Dan werk je bij een klotebedrijf :+

Ik blokkeer al jaren automatisch onbekende nummers met mijn Windows Phone en ik ben nog nooit onbereikbaar geweest voor een bedrijf. Ook geen enkele leverancier of concurrent o.i.d. die ik ken zou met een onbekend nummer bellen.

Als ik niet mag weten wie je bent of hoe jij te bereiken bent, dan hoef jij mij simpelweg ook niet te bereiken.
O.a. ziekenhuizen maken hier gebruik van omdat men niet wil dat je direct artsen gaat (terug) bellen, omdat deze wel wat beters te doen hebben dan zelf de telefoon opnemen meerdere keren per dag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:15

KhaZ

Alfa Romeo

Precies, artsen bellen vaak anoniem/afgeschermd.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Desiler
KhaZ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:16:
Precies, artsen bellen vaak anoniem/afgeschermd.
Kwestie van slecht geregeld, mijn arts heeft mij nog nooit onbekend gebeld. Hij belt gewoon via de centrale en die verbind hem weer door naar mij zodat ik gewoon een algemeen nummer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

job

Bellen zonder nummer doe je om als bedrijf je identiteit te verhullen, of als je geen telefoontjes terug wilt.

Artsen bellen (met een goed geconfigureerde centrale) met het callerid van de receptie.
Bel je terug krijg je de dames en heren van desbetreffende polikliniek aan de lijn.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 15-04-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
job schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:18:
Bellen zonder nummer doe je om als bedrijf je identiteit te verhullen.

Artsen bellen (met een goed geconfigureerde centrale) met het callerid van de receptie.
Bel je terug krijg je de dames en heren van desbetreffende polikliniek aan de lijn.
Betekend dat niet dat maar 1 arts tegelijk kan bellen? Hoe kan 1 telefoonnummer meerdere gesprekken tegelijk voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Whatson schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:15:
[...]

O.a. ziekenhuizen maken hier gebruik van omdat men niet wil dat je direct artsen gaat (terug) bellen, omdat deze wel wat beters te doen hebben dan zelf de telefoon opnemen meerdere keren per dag. ;)
Neem aan dat je binnen zulke grote belcentrales toch best wel kan instellen welk 'uitgaand' telefoonnummer mensen te zien krijgen? Uitgaand ging altijd via het algemene nummer, maar we hadden ook gewoon eigen (externe) nummers. Bel je daarna direct terug, krijg je de receptie.

En andere kant, categorie 'arts/ziekenhuis' vind ik wel een compleet ander niveau dan telemarketeers en servicedesks. En zelfs dan nog als jij z'n directe nummer weet, kom je alsnog bij z'n assistent.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28
Desiler schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:14:
[...]

Als je bijvoorbeeld Ziggo, Eneco etc opslaat in je telefoon zie ik toch precies wie mij belt of zie ik dat verkeerd?
Ik neem aan dat niet elke medewerker van Ziggo hetzelfde nummer heeft, dus dat lijkt me niet.

Daarnaast zou ik mijn contactenlijst niet gaan vullen met honderden nummers van bedrijven die ik misschien niet eens elk jaar bel, maar misschien denkt iemand anders daar anders over? (Ok toegeven, mijn telefoon herkent tegenwoordig het algemene nummer van veel bedrijven wel als ik een internetverbinding heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
Arrne schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:19:
[...]

Ik neem aan dat niet elke medewerker van Ziggo hetzelfde nummer heeft, dus dat lijkt me niet.

Daarnaast zou ik mijn contactenlijst niet gaan vullen met honderden nummers van bedrijven die ik misschien niet eens elk jaar bel, maar misschien denkt iemand anders daar anders over? (Ok toegeven, mijn telefoon herkent tegenwoordig het algemene nummer van veel bedrijven wel als ik een internetverbinding heb)
En ik neem aan dat als een medewerker van Ziggo mij belt hij niet via één of ander prive nummer belt maar via de centrale. Daardoor lijkt het dus net alsof de algemene Ziggo lijn mij belt ;), en een beetje bedrijf heeft die infrastructuur wel goed geregeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Desiler op 15-04-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

job

Whatson schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:19:
Betekend dat niet dat maar 1 arts tegelijk kan bellen? Hoe kan 1 telefoonnummer meerdere gesprekken tegelijk voeren?
:) nee, gelukkig niet.
Bij een analoge aansluiting thuis werkt het inderdaad zo.

Maar een ziekenhuis of ander groot bedrijf heeft meerdere fysieke lijnen liggen, of ze bellen via voip.
Een nummer wat je meestuurt is gewoon een labeltje wat je aan een gesprek hangt.
Het aantal gelijktijdige telefoontjes is dan afhankelijk van het aantal lijnen, de hardware of de overeenkomst met de leverancier.

Je kan meerder gesprekken uitgaand hebben met 1 nummer. Je kan een inkomend gesprek hebben wat meerdere telefoons over laat gaan, of 1 telefoon reageert op meerdere nummers. Je kan een vast nummer koppelen aan je mobiele telefoon. Het is maar wat je wilt.

Wil je dat thuis ook, kijk dan eens naar telefoonaanbieders die zich richten op bedrijven.

[ Voor 21% gewijzigd door job op 15-04-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

De telefooncentrale waarmee je een uitgaand gesprek mee imiteert kan zelf bepalen onder welk nummer het gesprek zichtbaar wordt. Dat kan prima bij 100 mensen hetzelfde nummer zijn op hetzelfde moment. Dit nummer hoeft niet hetzelfde te zijn als het nummer waarmee de betreffende medewerker op dat moment zelf mee bereikbaar is.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Whatson schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:15:
[...]
Ik zie in je profiel dat je in Rotterdam woont, misschien is dat daar zo, maar in Noord-Holland doen alle ziekenhuizen die mij ooit hebben gebeld dat niet en gelukkig zelfs de plaatselijke huisarts en tandarts ook niet.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21

iMars

Full time prutser

heuveltje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:11:
[...]

wat heb jij om een random nummer te zien uit onze uitgaande lijnen bank ?
En waarom heb je een nr nodig om "normaal op te kunnen nemen" :?

* heuveltje komt nog uit de tijd dat je nooit wist wie er belde voordat je opnam..
Random nummer? Ik werk voor een grote organisatie >4000, en alle uitgaande lijnen gaan onder het algemene nummer naar buiten.

Ik heb ook een schurft hekel aan anonieme nummers, en ik kom ook uit de tijdperk dat je niet kon zien wie er belde... Maar dat kan nu wel! 9 vd 10 anonieme nummers zijn reclame bedrijven die je wat willen aansmeren.

Bel je anoniem? Dan neem ik niet op! Is het belangrijk? Laat maar je naam, bericht en/of nummer achter in mn voicemail, dan kan ik terugbellen, anders niet...

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

iMars schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:33:
[...]

Random nummer? Ik werk voor een grote organisatie >4000, en alle uitgaande lijnen gaan onder het algemene nummer naar buiten.

Ik heb ook een schurft hekel aan anonieme nummers, en ik kom ook uit de tijdperk dat je niet kon zien wie er belde... Maar dat kan nu wel! 9 vd 10 anonieme nummers zijn reclame bedrijven die je wat willen aansmeren.

Bel je anoniem? Dan neem ik niet op! Is het belangrijk? Laat maar je naam, bericht en/of nummer achter in mn voicemail, dan kan ik terugbellen, anders niet...
Bij wijze van, tenzij je iets invult krijg je gewoon het nr van i van de tig uitgaande lijnen te zien.

Ik bel uit namens andere bedrijven. Voor oplossen van storingen.
Ik kan best wel een algemeen nr instellen van ons bedrijf.
Maar daar heb jij nog nooit van gehoord. en tenzij je weet waarom we bellen kunnen ze je ook niet doorverbinden met de correcte afdeling.

En neem gerust niet op, jouw keuze,
Onze SLA zegt alleen dat we de opgegeven nr's binnen X uur gebeld moeten hebben, als die klant dan niet opneemt hebben wij ons werk gedaan :P

[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 15-04-2016 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ample Energy
heuveltje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:39:
[...]
En neem gerust niet op, jouw keuze,
Onze SLA zegt alleen dat we de opgegeven nr's binnen X uur gebeld moeten hebben, als die klant dan niet opneemt hebben wij ons werk gedaan :P
Inderdaad onze keuze, maar niet ons probleem. Want zoals jij een SLA hebt met jouw relatie, hebben wij een SLA bij onze relatie. Stel dat jij namens een bedrijf een statusmelding moet doorbellen en wij horen er niks van omdat jullie anoniem bellen, dan komt dat uiteindelijk gewoon op jullie bordje terecht. Dan kan je blijven volhouden dat je doet wat er in je SLA staat, maar als je dan je SLA niet aanpast ben je gewoon een klant kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Ample Energy schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:30:
[...]

Ik zie in je profiel dat je in Rotterdam woont, misschien is dat daar zo, maar in Noord-Holland doen alle ziekenhuizen die mij ooit hebben gebeld dat niet en gelukkig zelfs de plaatselijke huisarts en tandarts ook niet.
vreemd het AMC (ziekenhuis) belt ook gewoon met een nummer, of bedoel jij een andere noord-holland? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
frankym schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:43:
[...]

vreemd het AMC (ziekenhuis) belt ook gewoon met een nummer, of bedoel jij een andere noord-holland? :+
Dat zei ik: alle ziekenhuizen die ik ken bellen niet anoniem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Vogel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-02-2018
Bedankt voor alle reacties, helaas wordt er niet echt een oplossing geboden en zal ik mijn provider vragen of het mogelijk is om anonieme bellers te blokkeren. Ik zelf werk bij een verzekeraar en bel altijd met nummerherkenning van uit ons bedrijf. Op mijn computerscherm kan ik op het nummer van de klant klikken en de klant wordt gebeld. Mijn vraag komt voort uit het feit dat ik gewoon drie weken lang achter elkaar, meerdere keren dadelijk gebeld bindoor een anoniem nummer. Er werd niet 1x een voice-mai ingesproken. Hoogst irritant en ik wil dit niet. Heb je een boodschap voor mij, spreek dan een bericht in en ik bel je terug, bel je MET nummerherkenning dan neem ik altijd op, maar heb ik wel de keus om je voor een volgende keer te blokkeren. 9 van de 10 x zijn het gewoon de ouderwetse belletje drukkers aan de deur die zo nodig iets moeten verkopen, zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Neem één keer zo'n telefoontje op, dan je weet je iig wie de stoorzender is!

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bert Vogel schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:00:
Bedankt voor alle reacties, helaas wordt er niet echt een oplossing geboden en zal ik mijn provider vragen
Dat komt omdat de enige juiste oplossing al gegeven is en dat is je provider bellen.

Let er wel op dat je daar mogelijk voor moet betalen, hier (bij Vodafone) in ieder geval wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Bert Vogel schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:00:
Bedankt voor alle reacties, helaas wordt er niet echt een oplossing geboden en zal ik mijn provider vragen of het mogelijk is om anonieme bellers te blokkeren. Ik zelf werk bij een verzekeraar en bel altijd met nummerherkenning van uit ons bedrijf. Op mijn computerscherm kan ik op het nummer van de klant klikken en de klant wordt gebeld. Mijn vraag komt voort uit het feit dat ik gewoon drie weken lang achter elkaar, meerdere keren dadelijk gebeld bindoor een anoniem nummer. Er werd niet 1x een voice-mai ingesproken. Hoogst irritant en ik wil dit niet. Heb je een boodschap voor mij, spreek dan een bericht in en ik bel je terug, bel je MET nummerherkenning dan neem ik altijd op, maar heb ik wel de keus om je voor een volgende keer te blokkeren. 9 van de 10 x zijn het gewoon de ouderwetse belletje drukkers aan de deur die zo nodig iets moeten verkopen, zit ik niet op te wachten.
Helaas is het inderdaad alles of niets. Ik heb dat ook vaak, veel telefoontjes, geen voicemail en later blijkt het een telefoonverkoper.
Je kunt bij al dat soort gesprekken bel-me-niet activeren en per bedrijf recht op verzet vragen. Bel me niet geldt namelijk niet bij bedrijven waar je klant van bent/was. Het is een beetje dwijlen met de kraan open maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[...]

Dat maakt niet uit. De telefooncentrale stelt dan in dat telefoonnummer van de receptie belt, een soort header, zeg maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 977755

Wat maakt het nou allemaal uit wie wel bereikbaar moet zijn en wie niet belangerijk is de vraag is hoe kan je een anonieme beller blokken dat moet toch mogelijk zijn Mischien heb ik wel twee telefoons kan jou het schelen ik heb toch het recht om dat te doen met mijn iPhone zou wat moois zijn niemand betaald mijn rekeningen voor me dat doe ik allemaal zelf dus al dat getouwtrek doet er niet toe wie wel gelijk heeft of niet ik wil gewoon geen telemarketing shit je meld het af en na paar weken begint het weer als het een instantie is die echt met mij te maken heeft dan zullen zij ook wel mijn email adres hebben en me gewoon een mail sturen dan is dat ook weer opgelost want als ik dat gesprek gemist heb dan kan ik ook niet reageren kan iemand mij vertellen hoe dat moet ik zou zo dankbaar zijn
Ps die links op deze pagina werken niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 977755 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:17:
Wat maakt het nou allemaal uit wie wel bereikbaar moet zijn en wie niet belangerijk is de vraag is hoe kan je een anonieme beller blokken dat moet toch mogelijk zijn Mischien heb ik wel twee telefoons kan jou het schelen ik heb toch het recht om dat te doen met mijn iPhone zou wat moois zijn niemand betaald mijn rekeningen voor me dat doe ik allemaal zelf dus al dat getouwtrek doet er niet toe wie wel gelijk heeft of niet ik wil gewoon geen telemarketing shit je meld het af en na paar weken begint het weer als het een instantie is die echt met mij te maken heeft dan zullen zij ook wel mijn email adres hebben en me gewoon een mail sturen dan is dat ook weer opgelost want als ik dat gesprek gemist heb dan kan ik ook niet reageren kan iemand mij vertellen hoe dat moet ik zou zo dankbaar zijn
Je weet dat je op een anderhalf jaar oud topic reageert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hier heb je een aantal punten, komma's en enters
................
,,,,,,,,,,,,,,

Als je die even toe zou willen aan je verhaal, zou het al een stuk duidelijker worden :)
Voor de rest, je bent nogal een oude koe uit de sloot aan het halen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een jaar oud topic kicken wordt niet echt gewaardeerd, zeker niet met deze onleesbare brij. Als je een probleem hebt kun je beter een nieuw topic openen, maar lees eerst Het algemeen beleid 'ns goed door om te weten wat we van je verwachten. Dit topic gaat dan ook op slot.

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 02-10-2017 13:09 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.