Die-hard Brexiteer
Ja idd best wel expencive.....
900 gulden heb ik hem gekocht bij Mycom, maar hij is het echt waard! Lijkt onderhand wel Bose kwaliteit, die bas is ook zwaar wreed, vooral in Quake 3! Heb er geen woorden voor
900 gulden heb ik hem gekocht bij Mycom, maar hij is het echt waard! Lijkt onderhand wel Bose kwaliteit, die bas is ook zwaar wreed, vooral in Quake 3! Heb er geen woorden voor
Die-hard Brexiteer
Bose=creative ?
ja --> creative =
nee --> creative is
en bose is ook
.
ja --> creative =
nee --> creative is
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
als je zo post, geef dan eens goeie argumenten waarom jij datOp zaterdag 23 juni 2001 20:40 schreef JT het volgende:
Bose=creative ?
ja --> creative =
nee --> creative isen bose is ook
.
ik neem aan dat je speakers van bose en creative hebt gehad, of hebt beluisterd...
Dat heb ik al 10000 keer gedaan. Strax zoek ik ze op. Ze zijn zelfs al gequote door andere mensen in andere topics.Op zaterdag 23 juni 2001 20:43 schreef aarninkron het volgende:
[..]
als je zo post, geef dan eens goeie argumenten waarom jij datvind ?
ik neem aan dat je speakers van bose en creative hebt gehad, of hebt beluisterd...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Met die Creative speakers is niks mis.
Ze kwamen uit een test van C't goed uit de test, en C't is niet zomaar een PC-blad
Ze kwamen uit een test van C't goed uit de test, en C't is niet zomaar een PC-blad
Doe geen moeite en hou nou alsjblieft eens op met je eeuwige anti creative geflame. Als je jezelf niet onder controle kan houden, post dan ook niet ofzo. Ik vind die DTT3500 ook niks, maar dat betekent nog niet dat ik meteen alles onder kots als iemand een creative setje heetf gekocht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()