Toon posts:

Is dit een goede game pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, op dragoncomputers heb ik een game pc gevonden die is afgeprijsd met flinke korting (nieuwe onderdelen) Het is een prebuild pc die ik graag wil kopen maar ik weet niet of het goed is voor gaming. Graphics hoeven niet op ultra, medium vindt ik ook voldoende op laagste op low :)

hier is de link(ik weet niet of ik linken mag plaatsen zo niet meld dat dan please ff voordat het wordt gesloten want dan verander ik het):
https://www.dragoncompute...r-400Euro/amd/765433R7324

dit is de pc die ik had gevonden. Ik weet niet of het goed is of niet en daarom vraag ik hier advies.

Alvast bedankt

Alle reacties

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Je kan via inventaris bij je account een lijst maken van de PC die je mogelijk wil kopen. Dan kan je meteen zien wat deze in totaal zou kosten als je die los koopt in onderdelen. Kan je meteen zien of je een goede deal krijgt. Ook weten wij dan welke uitvoering je precies wil, aangezien er nogal wat opties te kiezen zijn. Dan kan je verder goed geadviseerd worden.

Sowieso zou ik je start post even veranderen in het template wat hier wordt aangeboden. Er wordt nog veel meer informatie gevraagd namelijk.

Steam/Discord: Flimovic

• Chest3r
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-11 14:46
Hier vind je alles om je startpost goed uit te breiden !
DAA beleid

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Zet je build dan ook in jepost met de Handleiding Pricewatch. Producten linken werkt niet overzichtelijk.

Succes!

Dit topic is gesloten.