Toon posts:

Gameboy Advance: Castlevania

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe versla je die 2 koppige wolf, super moeilijk....

iemand?

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
misschien heb je hier iets aan: Castlevania faq's Have fun :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:05
Op zaterdag 23 juni 2001 19:51 schreef Flipje_ het volgende:

iemand?
Ik zie je Mario Kart icoon, enig idee wanneer? Hoor zulke tegenstrijdige berichten :(
Castlevenia heb ik helaas niet.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
27 augustus 2001

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Heb jij dan en Europese release van Castle???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Hehe, gewoon lvl 10 zijn en dan die potions (Holy water) op hem gooien..is die zo dood. Wacht maar tot je die 2 draken tegenkomt..die zijn pas irritant ;)

Die "wolf" is trouwens 3 koppig: Cerberus, de "gatekeeper of Hell" (Mythiesch wezen...grieks geloof ik)

Kijk ook goed als die "howled" dan veranderd 'ie van kleur en tactiek! Als die beetje zwart/blauw wordt roept die donder op (3 bliksem dingetjes) en dan kan je mooi een paar holy waters op hem gooien. Als die bruin wordt, dan gaat die z'n straal (beam..misschien makkelijker te begrijpen in het engels) doen en moet je onder hem gaan staan zodat 'ie je niet raakt!

PS Castlevania roelt..Zit nu op 60,7 Procent v/d map en wordt erg moeilijk nou (Waarschijnlijk moet ik gewoon ff wat meer levelen want ik ben pas lvl 26)

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 19:51 schreef Flipje_ het volgende:

iemand?
EUH...... das toch pas de 1e eindbaas???
Damn man.. ben jij nu een gamer?? hoe vaak heb je geprobeerd/?

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Ik heb tot nu toe nog alle eindbazen met die boomerang (maar dan in kruisformaat) afgemaakt. Deze kan je van een of ander wazig riddertje afpakken bij de hoofdpoort buiten. Alleen ik moet de eindbaas nog, valt helaas niet mee zeg.

DOC.

DOC.

• Creepy
  • Laatst online: 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De eindbaas? Dracula bedoel je? Die valt best wel mee als je summons hebt.

Eerst dracula in eigen persoon.. gewoon wat summons en je kruis erop blijven gooien.. issie zo dood. Dan eerst terug om te saven (!!) en dan pas in de "portal" stappen.

Eerst zal dracula wat verschillende aanvallen doen (3 verschillende) en zal dan steeds verdwijnen en ergens anders weer verschijnen om opnieuw een aanval te doen. Deze aanvallen zijn vrij makkelijk te ontwijken. Blijf kruizen gooien en af en toe een summon tussendoor.

Na een poosje zal dracula veranderen in een klein vliegend iets met een hoop vleermuizen er om heen. Lekker blijven summonen. Als je een poosje rond heeft gevlogen dan verdwijnt ie ineens en zal ie OF helemaal links OF helemaal rechts verschijnen. En dan dus snel naar de andere kant van het beeld vliegen. Als je hierdoor wordt geraakt ben je bijna heel le levensbalk al kwijt!!!! Zorg dus dat je zo hoog mogelijk in de lucht blijft (d.m.v. omhoog en de r-trigger), totdat ie weer in die kleine vorm gaat rondvliegen. Dan dit weer herhalen.

En die drie koppige wolf. Probeer die aanval met die "lasterstraal" te ontwijken. Gebruik of holy water (op een platform gooien waar hij staat/gaat staan) of het kruis. Als ie die straal gebruikt beweegt hij niet, probeer dus achter em te gaan staan en gebruik zoveel mogelijk je zweep en je special (holy water of kruis)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Damn man ik heb nu iets van 3,5 uur gespeeld achtereen. en ben nog maar op 47% van level 1 :)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 19:25 schreef QuakeMASTER het volgende:
Damn man ik heb nu iets van 3,5 uur gespeeld achtereen. en ben nog maar op 47% van level 1 :)
LOL er zijn helemaal geen levels dodo :P Ik zit nu op 92% want ik krijg die Hugh maar niet dood.. :(

• GZ

GZ

!!

Veel boemerangs gooien en een aardig level hebben. Alhoewel ik me ook iets meen te herinneren van het flesje wat ik gebruikt heb.

Maar die battle arena heb ik nog steeds niet uitgespeeld. Maar het spel speel ik toch niet meer omdat: Zelda : Ages...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 19:47 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

LOL er zijn helemaal geen levels dodo :P Ik zit nu op 92% want ik krijg die Hugh maar niet dood.. :(
????? ik dacht dat je levels had..
Dus dan heb ik het spel al voor 47% uitgespeeld???
Klote zooi., dacht is dit een lekker groot spel..
ben ik dus overmorgen alweer aan een andere game toe :(

• GZ

GZ

!!

Op maandag 12 november 2001 20:34 schreef QuakeMASTER het volgende:

[..]

Dan heb je zeker tijd teveel??? Had ik dat maar...

• Creepy

Creepy

[..]

Morgen? Tenzij je morgen heel de dag gaat zitten gamen gaat je dat echt niet lukken hoor :)

alles 100% halen duurt wel ff wat langer (je kan em ook uitspelen zonder alles 100% te halen en dat ga je morgen ook niet redden denk ik). Heb nu 97% en een beetje. De battle arena heb ik dus ook (viel best wel mee, als je level maar hoog genoeg is)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 20:48 schreef Creepy het volgende:

[..]

Morgen? Tenzij je morgen heel de dag gaat zitten gamen gaat je dat echt niet lukken hoor :)

alles 100% halen duurt wel ff wat langer (je kan em ook uitspelen zonder alles 100% te halen en dat ga je morgen ook niet redden denk ik). Heb nu 97% en een beetje. De battle arena heb ik dus ook (viel best wel mee, als je level maar hoog genoeg is)
Ik lig in het ziekenhuis. nog een week :(
Dus ik heb alle tijd van wereld..
Maar heb al een contactje die me aan een GBA flasher helpt..
dus lekker games downloaden :)

• Creepy

Creepy

Op maandag 12 november 2001 20:57 schreef QuakeMASTER het volgende:

[..]

Ik lig in het ziekenhuis. nog een week :(
Dus ik heb alle tijd van wereld..
Maar heb al een contactje die me aan een GBA flasher helpt..
dus lekker games downloaden :)
Hmm.. minder.. sterkte en beterschap! Je kan daar wel af en toe ff internetten? Beter!

Verwijderd

[..]

Tsja, de eerste 10% doe je ook makkelijk in een uurtje...maar die laatste 10% *D
Pagina: 1