Ik wil mijn oude trouwe mediacenter met pensioen sturen, want te groot en onderdelen zijn niet helemaal lekker meer (hangt regelmatig ondanks clean installs). Dus tijd voor de overstap van i3 2100 naar de nieuwe Skylake generatie.
Heb deze set samengesteld omdat ik graag een compact systeem wil dat relatief stil is. Heb ook gekeken naar Streamcom behuizingen maar dan heb je het wel over het driedubbele qua prijs voor behuizing en voeding.
Heb geen optische drive nodig want bluray spelers genoeg aanwezig in andere apparatuur.
Vraag me nu alleen af:
- past deze koeler, zo niet kan ik evt nog switchen naar de MC-80 kast van Ms-tech
- is deze cpu uberhaupt te koelen in deze kast zonder casefans (aangezien die weer teveel herrie maken)
- de wifi van die mobo ga ik niet gebruiken maar het is de enige met een fatsoenlijk aantal USB 3 poorten of zijn er nog alternatieven die ik mis?
Heb deze set samengesteld omdat ik graag een compact systeem wil dat relatief stil is. Heb ook gekeken naar Streamcom behuizingen maar dan heb je het wel over het driedubbele qua prijs voor behuizing en voeding.
Heb geen optische drive nodig want bluray spelers genoeg aanwezig in andere apparatuur.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100T Boxed | € 121,95 | € 121,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI | € 101,- | € 101,- |
| 1 | MS-Tech CI-70 (120 watt voeding) | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM | € 54,98 | € 54,98 |
| 1 | Scythe Kodati Rev.B | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,33 | € 86,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,16 | |
Vraag me nu alleen af:
- past deze koeler, zo niet kan ik evt nog switchen naar de MC-80 kast van Ms-tech
- is deze cpu uberhaupt te koelen in deze kast zonder casefans (aangezien die weer teveel herrie maken)
- de wifi van die mobo ga ik niet gebruiken maar het is de enige met een fatsoenlijk aantal USB 3 poorten of zijn er nog alternatieven die ik mis?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing