Goede morgen. Mijn whatsapp doet raar, maar dan alleen naar een bepaald persoon. Als ik naar die persoon een bericht stuur, blijft ie lang op een vinkje staan. En die persoon heeft in het kleine rondje een profiel foto en als ik daarop klik krijg ik een hele andere foto te zien. Wie weet wat het kan zijn.
Vraag
Alle reacties
Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je zelf al gevonden?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
De persoon in kwestie heeft waarschijnlijk geen of een slechte verbinding. Het eerste vinkje betekent dat het bericht succesvol op de servers van WhatsApp is aangekomen, het tweede dat de persoon het heeft ontvangen. Op dat tweede vinkje heb jij dus géén invloed, alleen jouw gesprekspartner.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:27:
Goede morgen. Mijn whatsapp doet raar, maar dan alleen naar een bepaald persoon. Als ik naar die persoon een bericht stuur, blijft ie lang op een vinkje staan.
Klinkt als caching.En die persoon heeft in het kleine rondje een profiel foto en als ik daarop klik krijg ik een hele andere foto te zien. Wie weet wat het kan zijn.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ja ik weet dat van die vinkjes. Maar weet waar die persoon woont en de verbinding daar is goed en dat van die profiel foto is ook zo apart. Heb het alleen bij die persoon. En het maakt niet zoveel uit. Maar het lijkt gewoon alsof ik op een bepaalde manier geblokt word maar toch een foto zie.
Leeg je cache eens van je Whatsapp.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:55:
Ja ik weet dat van die vinkjes. Maar weet waar die persoon woont en de verbinding daar is goed en dat van die profiel foto is ook zo apart. Heb het alleen bij die persoon. En het maakt niet zoveel uit. Maar het lijkt gewoon alsof ik op een bepaalde manier geblokt word maar toch een foto zie.
Hij blijft op t vinkje staan? 5 minuten? 10 minuten? er komt nooit geen 2e vinkje?
Verschilt, soms 10 min en dan twee viknkjes en blaauw en antwoord. Soms een uur of twee uur. Persoon zelf snapt het ook niet. Denken dat het met energie besparing stand heeft te maken van de huwai telefoon. En dat van die verschillende fotos is nog een compleet raadsel.
Heb zelf ook een huawei en daar moet je instellen dat whatsapp in de achtergrond mag blijven draaien. ook hebben sommige mensen last van een bepaald probleem bij whatsapp dat je alleen berichten binnen krijgt als je whatsapp echt opent.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:10:
Verschilt, soms 10 min en dan twee viknkjes en blaauw en antwoord. Soms een uur of twee uur. Persoon zelf snapt het ook niet. Denken dat het met energie besparing stand heeft te maken van de huwai telefoon. En dat van die verschillende fotos is nog een compleet raadsel.
Is whatsapp helemaal geupdate? probeer eens van wifi naar 3/4g te switchen en kijken of het dan nog zo is
Daar heb ik last van en weet nog steeds niet hoe ik dit kan oplossen, andere telefoon geeft namelijk hetzelfde probleem.thomas1907 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:32:
[...]
ook hebben sommige mensen last van een bepaald probleem bij whatsapp dat je alleen berichten binnen krijgt als je whatsapp echt opent.
@TS
kijk of de berichten wel verzonden worden als whatsapp open staat en het scherm niet zwart is (scherm word zwart ivm energie besparing).
Kan je toch makkelijk testen. Spreek met die persoon af en ga in dezelfde ruimte zitten op dezelfde verbinding.
Test daarna op je 4g.
Verbindingen uitgesloten? Herinstallatie whats app, settings checken van beide phones.
Test daarna op je 4g.
Verbindingen uitgesloten? Herinstallatie whats app, settings checken van beide phones.
Je kunt op een recente (misschien ook op een oude) Huawei per applicatie instellen dat die mag blijven draaien op de achtergrond wanneer het scherm uit staat.Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:10:
Op de Mate 8 is ook net een update uitgerold door Huawei die verschillende problemen met notificaties heeft opgelost, wellicht komt dat ook voor andere toestellen van het merk (als die in ieder geval dat zelfde probleem kennen)
Whatsapp werkt niet altijd even lekker met bepaalde routers (bijvoorbeeld die van Ziggo) waardoor berichten met vertraging binnen komen. Mogelijk heeft je vriend daar last van. Je zou hem eens kunnen vragen een tijdje Wifi uit te zetten en dan kijken of het wel goed werkt.
Je weet wel zeker dat de ontvanger niet gewoon geen zin heeft om die ellenlange Whatsappjes van jou elke keer te lezen?
heb je zijn hele vraag gelezen?Momus schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:16:
Je weet wel zeker dat de ontvanger niet gewoon geen zin heeft om die ellenlange Whatsappjes van jou elke keer te lezen?
ten eerste geeft TS aan dat het bericht lang op een vinkje blijft staan (dus het bericht word niet eens geleverd)Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:27:
blijft ie lang op een vinkje staan. En die persoon heeft in het kleine rondje een profiel foto en als ik daarop klik krijg ik een hele andere foto te zien.
ten tweede geeft TS aan dat als hij op de profielfoto drukt er een hele andere foto op staat.
@TS
probeer in ieder geval whatsapp opnieuw te installeren. En als je iemand anders kent die ook deze persoon in zijn/haar whatsapp heeft, vraag dan of die persoon hetzelfde probleem heeft.
Heb je je telefoon geroot, want whatsapp is nu encrypted heh//Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:55:
De persoon waarmee je appt moet jou als contact toevoegen en de encryptie zal dan de handshake voltooien en je zal alles weer zien. (of hij is niet wie die zegt dat hij is)
[ Voor 76% gewijzigd door Mel33 op 15-04-2016 21:12 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Servers lijken out te zijn.
Ook in de VS zijn er een kleine 1000 meldingen van problemen.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Lijkt me stug dat die sinds 15 april er uit liggen...Tommie12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:30:
Servers lijken out te zijn.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Gaat over vandaag. Sinds een uurtje of zo.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ja, maar jij reageert in een topic wat over een issue op 15 april speelde..Tommie12 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:36:
Gaat over vandaag. Sinds een uurtje of zo.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Enkel een selecte groep heeft daar momenteel last van, overigens.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Maar hoe lijkt het probleem dan in elkaar te zitten? Mijn vriendin en ik hebben er allebei last van (android), maar mijn huisgenoten (zowel ios en android) hebben er dan weer geen last van.
Net lijkt hij het wel ineens weer te doen.
Net lijkt hij het wel ineens weer te doen.
Topic onnodig kicken is niet nodig. Voor overige opmerkingen is er ook een algemeen whatsapp topic
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.