mijn pc is automatisch geupgrade naar windows 10 vandaag ik heb al mijn bestanden nog buiten mijn bureaublad alle mappen zijn weg ik heb al in de windows old folder gekeken maar die is gewoon leeg o.O en ik heb geprobeert een back-up te maken maar die is er niet, heb ook al gekeken of bureaupictogrammen weergeven aangeduid staat en gekeken of ik meerdere bureaubladeren had. is het nog mogelijk om mijn mappen terug te krijgen ?
Vraag
Alle reacties
ten eerste update je pc niet "automatisch" je zult daar zelf toch echt iets voor moeten doen dat je het per ongeluk gedaan hebt of iemand anders het per ongeluk gedaan heeft dat is goed mogelijk maar vanzelf doet een computer helemaal niets.
Als je old windows leeg is lijkt het dat je een fresh install hebt gedaan (zo uit mijn hoofd is dat een van de opties die je hebt bij de upgrade). Of je disk is kleiner dan X gb waardoor hij de old windows niet heeft kunnen bewaren?
Als je old windows leeg is lijkt het dat je een fresh install hebt gedaan (zo uit mijn hoofd is dat een van de opties die je hebt bij de upgrade). Of je disk is kleiner dan X gb waardoor hij de old windows niet heeft kunnen bewaren?
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Nop eens verdwenen altijd verdwenen.....Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:30:
mijn pc is automatisch geupgrade naar windows 10 vandaag ik heb al mijn bestanden nog buiten mijn bureaublad alle mappen zijn weg ik heb al in de windows old folder gekeken maar die is gewoon leeg o.O en ik heb geprobeert een back-up te maken maar die is er niet, heb ook al gekeken of bureaupictogrammen weergeven aangeduid staat en gekeken of ik meerdere bureaubladeren had. is het nog mogelijk om mijn mappen terug te krijgen ?
En daarbij niks gaat automatisch. Heb je na de Windows update een schijfopruiming gedaan?
[ Voor 7% gewijzigd door J.S. Bach op 14-04-2016 22:56 ]
Johann Sebastian Bach
Is het daadwerkelijk leeg, of heb je niet voldoende rechten?
En zie Shunt; welke opties heb je tijdens de installatie/upgrade geselecteerd?
Ik hoop sowieso dat je regulier al backups maakte
En zie Shunt; welke opties heb je tijdens de installatie/upgrade geselecteerd?
Ik hoop sowieso dat je regulier al backups maakte

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik denk dat je het upgrade programma hebt gestart en gekozen hebt voor de optie om te upgraden zonder behoud van wat dan ook. Die optie is er. Wel vreemd, de standaard instellingen voor de gratis update is met behoud van profiel en applicaties.
Indien je back-ups hebt zou ik die gebruiken om je bestanden terug te krijgen.
Indien je back-ups hebt zou ik die gebruiken om je bestanden terug te krijgen.
Als je geluk hebt staat het nog in een TEMP map. Blijkbaar kopieert Windows eerst naar een temp en dan pas naar windows.old
Ik weet niet meer welke map, iets van c:\temp\h13s441d545hagfljzsghfj, maar heb voor mijn ex de bestanden wel teruggevonden.
Als je nog een bestandsnaam weet kan je daar op gaan zoeken.
Ik weet niet meer welke map, iets van c:\temp\h13s441d545hagfljzsghfj, maar heb voor mijn ex de bestanden wel teruggevonden.
Als je nog een bestandsnaam weet kan je daar op gaan zoeken.
Pagina: 1