Gaming muis (bedraad)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Consecro
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik ben op zoek naar een nieuwe gaming muis, maar ik heb geen idee van wat er momenteel allemaal op de markt te verkrijgen is. Ik speel voornamelijk MMO's en MOBA's dus zou ik eerder een "MMO muis" kopen. De Corsair Scimitar lijkt mij dan wel een goede koop, daar ik vaak slechtere commentaar lees over de huidige generatie Razer Naga's (ik heb 5-6 jaar gedaan met een oude razer naga dus zelf heb ik hier eigenlijk een vrij goede ervaring mee). Ik sta ook open voor muizen van goede kwaliteit zonder sidebuttons (liefst niet draadloos) mijn budget bedraagt maximaal zo'n €80-90.

Alle reacties

• Pherox006
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Iets hoger als je maximum maar misschien de Roccat Nyth?

productreview: Roccat Nyth - Modular MMO Gaming Mouse Zwart review door Foritain

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-02 16:09
ik heb de logitech g502 die bevalt mij zeer goed. hij heeft 3 programmeerbare knoppen aan de zijkant zitten. Ik gebruik hem vooral voor bf4 en gta V. Je kan hem naar je eigen wensen aanpassen met een 5-tal gewichtjes.

• Lau-ie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 19:49
De Proteus Core of Proteus Spectrum van Logitech zie ik vaak langskomen op Reddit. Over het algemeen zeer positieve reviews en net binnen budget

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-02 13:03
Als je meer van het simplistische bent, zoals ik dat heb, dan raad ik je de Steelseries Rival 300 aan. Heb hem nu paar maanden en hij bevalt me uitstekend. Niet te veel poespas, gewoon een goede muis.

EDIT: zie nu dat je graag een MMO/MOBA muis wilt, dus dan valt de Rival al af ;) Ik speel veel Dota 2, maar hoef al die extra knoppen niet op m'n muis.

[ Voor 27% gewijzigd door Ottie93 op 14-04-2016 22:27 ]

Weet weinig, leert veel

• Consecro
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02-2021
Ottie93 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:26:
Als je meer van het simplistische bent, zoals ik dat heb, dan raad ik je de Steelseries Rival 300 aan. Heb hem nu paar maanden en hij bevalt me uitstekend. Niet te veel poespas, gewoon een goede muis.

EDIT: zie nu dat je graag een MMO/MOBA muis wilt, dus dan valt de Rival al af ;) Ik speel veel Dota 2, maar hoef al die extra knoppen niet op m'n muis.
De Rival vind ik er ook nog interessant uit zien, is ook wel nog een stukje goedkoper dan een gemiddelde MMO mouse. Alternate heeft blijkbaar ook een actie waardoor er een "gratis" muismat bij zit https://www.alternate.be/...Q&utm_source=tweakers.net.
Pagina: 1