Mijn huidige configuratie :
PowerCube - SPM210B-300W-PFC
Mobo: ASUS E35M1-I DeLuxe
Memory: 2 x Kingston ValueRam 2GB DDR3-1066 CL7 (DDR3)
Harddisk: Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2TB
Optical drive: Samsung SH-S223C Black
Windows 10 (was windows 7 OEM)
voldoet helaas niet meer..
Belangrijkste toepassing die niet lekker loopt, is het terugkijken van security camera beelden
op mijn Synology DS213 NAS.
De Synology website stelt de volgende CPU eisen voor een soepel draaiend Surveillance systeem:
Intel Core i5-4690 4 core 3.5 GHz minimum 8 GB memory DDR3
Verder is het van belang dat het een energie zuinige configuratie blijft, de pc staat nogal veel uren per dag aan.
Is het een goed idee om alleen het moederbord (plus memory en Windows license) te upgraden ?
Of is dat verkeerde zuinigheid ?
Wat is een goede suggestie voor een moederbord, voor deze toepassing (ik zie echt door de bomen het bos niet meer) ?
PowerCube - SPM210B-300W-PFC
Mobo: ASUS E35M1-I DeLuxe
Memory: 2 x Kingston ValueRam 2GB DDR3-1066 CL7 (DDR3)
Harddisk: Samsung Spinpoint F4 EcoGreen 2TB
Optical drive: Samsung SH-S223C Black
Windows 10 (was windows 7 OEM)
voldoet helaas niet meer..
Belangrijkste toepassing die niet lekker loopt, is het terugkijken van security camera beelden
op mijn Synology DS213 NAS.
De Synology website stelt de volgende CPU eisen voor een soepel draaiend Surveillance systeem:
Intel Core i5-4690 4 core 3.5 GHz minimum 8 GB memory DDR3
Verder is het van belang dat het een energie zuinige configuratie blijft, de pc staat nogal veel uren per dag aan.
Is het een goed idee om alleen het moederbord (plus memory en Windows license) te upgraden ?
Of is dat verkeerde zuinigheid ?
Wat is een goede suggestie voor een moederbord, voor deze toepassing (ik zie echt door de bomen het bos niet meer) ?