Mijn vraag
Hallo,
Ik ben bezig een testomgeving op te zetten alleen zou ik dit graag zo realistisch mogelijk willen houden.
Wanneer ik op mijn Pc Hyper-V draai, 1 DC en 1 TS dan staan ze naast elkaar.
Is het op de een of andere manier mogelijk dit in elkaar te krijgen zodat de TS op de DC gaat draaien?
Ik krijg wanneer ik de Hyper-V Roll wil instellen het volgende: Hyper-V cannot be installed: A hypervisor is allready running.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
De Pc die ik gebruik is een Shuttle met een i3-4170 3.7GHz, 8gbRam.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb op internet al zitten kijken naar een oplossing. Ze geven dan aan om in de command prompt een command uit te voeren maar dat werkt niet voor mij.
Enable-WindowsOptionalFeature –Online -FeatureName Microsoft-Hyper-V –All -NoRestart
of
Invoke-WebRequest https://raw.githubusercon...ested/Enable-NestedVm.ps1 -OutFile ~/Enable-NestedVm.ps1
~/Enable-NestedVm.ps1 -VmName "DemoVM"
Iemand wie dit ooit voor elkaar heeft gekregen?
Hallo,
Ik ben bezig een testomgeving op te zetten alleen zou ik dit graag zo realistisch mogelijk willen houden.
Wanneer ik op mijn Pc Hyper-V draai, 1 DC en 1 TS dan staan ze naast elkaar.
Is het op de een of andere manier mogelijk dit in elkaar te krijgen zodat de TS op de DC gaat draaien?
Ik krijg wanneer ik de Hyper-V Roll wil instellen het volgende: Hyper-V cannot be installed: A hypervisor is allready running.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
De Pc die ik gebruik is een Shuttle met een i3-4170 3.7GHz, 8gbRam.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb op internet al zitten kijken naar een oplossing. Ze geven dan aan om in de command prompt een command uit te voeren maar dat werkt niet voor mij.
Enable-WindowsOptionalFeature –Online -FeatureName Microsoft-Hyper-V –All -NoRestart
of
Invoke-WebRequest https://raw.githubusercon...ested/Enable-NestedVm.ps1 -OutFile ~/Enable-NestedVm.ps1
~/Enable-NestedVm.ps1 -VmName "DemoVM"
Iemand wie dit ooit voor elkaar heeft gekregen?
[ Voor 6% gewijzigd door Gubaduba op 14-04-2016 15:18 . Reden: Iets vergeten ]
Netjes