Deze PC is bedoelt voor mijn opa en oma (65+)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kaart spellen, muziek luisteren, foto en video bewerking op amateur niveau en veel internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs ligt op 400 euro incl. verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, randapparatuur gaat mee naar de volgende PC (desktop fullHD, speakersetje, toetsenbord, muis en verwisselbare harde schijf (1TB).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i3 lijkt me genoeg voor mijn opa en oma. Ze willen daarnaast ook graag over op een systeem dat snel opstart en hebben geen ervaring met SSD dus dat zal een hele openbaring voor ze worden
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de toekomst wellicht nog aansluiting van UHD monitor. Ik neem aan dat daar dan nog een videokaart bij komt kijken? Zoja, weten jullie wat hier dan goed op aan zou sluiten?
Ga je overklokken?
N.v.t.
Wat verwacht je van ons?
Een second opinion op de geselecteerde onderdelen en of ze in de behuizing passen.
Mijn dank is groot.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4170 Boxed | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS R2.0 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 41,80 | € 41,80 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,13 | € 69,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 331,73 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kaart spellen, muziek luisteren, foto en video bewerking op amateur niveau en veel internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs ligt op 400 euro incl. verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, randapparatuur gaat mee naar de volgende PC (desktop fullHD, speakersetje, toetsenbord, muis en verwisselbare harde schijf (1TB).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een i3 lijkt me genoeg voor mijn opa en oma. Ze willen daarnaast ook graag over op een systeem dat snel opstart en hebben geen ervaring met SSD dus dat zal een hele openbaring voor ze worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In de toekomst wellicht nog aansluiting van UHD monitor. Ik neem aan dat daar dan nog een videokaart bij komt kijken? Zoja, weten jullie wat hier dan goed op aan zou sluiten?
Ga je overklokken?
N.v.t.
Wat verwacht je van ons?
Een second opinion op de geselecteerde onderdelen en of ze in de behuizing passen.
Mijn dank is groot.