Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Beste mede-tweakers,

Al 2 jaar was ik trotse eigenaar van een L920. Tijdje 8.1 gebruikt en al lange tijd W10M tester geweest.

Vanmorgen stond ik op, pakte me GSM na de opsta zaken ;-), en geen beeld. Ik haal 't apparaat van de lader --> nog steeds geen licht (display).

Power knop + power down geprobeerd --> voel wel de tril motor even aan & uit gaan (standaard als 't apparaat aan springt). Maar geen beeld.

Apparaat al met USB aan m'n computer gehangen vanmorgen --> not detected.

Windows Device recovery Tool gedownload + installed --> not detected. (GSM)

Nog ideeën wat ik kan doen om te kijken of hij nog tot leven te wekken is?

Nu is het niet super erg --> heb nieuwe L650 besteld, maar die komt pas over een paar werkdagen.... (en me reserve GSM heeft een normale sim slot ^^) |:( O-)

Beste antwoord (via Dutch2007 op 15-11-2018 21:47)

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:30
Al een hard reset geprobeerd? volume down, power en cameraknop +- 10 seconden indrukken.

Flickr - Strava

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dutch2007 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:03:
Nog ideeën wat ik kan doen om te kijken of hij nog tot leven te wekken is?
Vermoedelijk is het display of je moederbord overleden. Ik gok zelf op het moederbord omdat hij bij verbinding aan de computer ook geen teken van leven geeft.
Nu is het niet super erg --> heb nieuwe L650 besteld, maar die komt pas over een paar werkdagen.... (en me reserve GSM heeft een normale sim slot ^^) |:( O-)
Dit is eenvoudig op te lossen door een Sim Converter te bestellen. Te koop voor een paar cent in China of voor paar euro bij de Media Markt / Bol.com.

Overigens weet ik niet waar je het toesel gekocht hebt, maar je zou kunnen kijken of nog garantie kan claimen. Na pas 2 jaar is het geen defect wat zomaar op mag treden.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 14-04-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
toestel is ouder dan de 2 jaar

http://www.windowscentral...x-bricked-920-after-reset

MSDN: How Did I Fix My Nokia Lumia 920 Gear and Blank Screen Issue | Dr. Z's Blog

Zal deze stappen nog proberen als ik thuis ben van me werk.

Ik weet dat er converters zijn, maar tegen de tijd dat m'n replacement d'r is (de L650), zal ook die converter binnen hebben (en dus niet meer nodig hebben...; toch bedankt voor je idee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:31

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Had ik laatst ook een keer. Batterij bleek heel erg leeg te zijn.
Na een tijd op de lader kon hij weer opstarten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
CAP-Team schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:34:
Had ik laatst ook een keer. Batterij bleek heel erg leeg te zijn.
Na een tijd op de lader kon hij weer opstarten.
Heb wel gelezen dat er een 0% bug in de L920 zit / zat, zal hem vanavond eens opladen met de 2A oplader van m'n tablet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:30
Al een hard reset geprobeerd? volume down, power en cameraknop +- 10 seconden indrukken.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
GWBoes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:24:
Hmm, ik zal eens kijken, heb altijd hoesje d'r om gehad, eigenlijk nooit echt die camera button gebruikt *haha*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een nacht aan de lader laten wil ook nog weleens helpen, dat moet dan idd een sterke lader zijn, dus niet opladen via pc/laptop. En laadt je hem normaal op met de originele lader? Micro USB mag dan wel universeel zijn, veel telefoons hebben toch liever de 'eigen' lader.
Scherm of moederbord lijkt me helaas waarschijnlijker, maar goed, nee heb je... Succes!

Anoniem: 1138883

GWBoes schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:24:
Thanx, bij mij was de baterij vol, licht van home knop en pijl deed het maar beeldscherm niet je tip werkte uitstekend! :) :) _/-\o_
Pagina: 1