Laptoptas / rugtas voor woon - werk

Pagina: 1
Acties:

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:26

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
Ik zoek een?
Nou een rugzak. Tja... leuk

Wat is je budget?
Er zit een limiet op, maar een goede rugzak is imo een goede investering voor vele jaren. Het mag wel wat kosten.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb deze rugzak gevonden die bijna alle checkboxes aanvinkt. Enkel de binnenkant is zo... lichtgekleurd in roze / rood :r Het design verder is precies wat ik zoek, met ruimte voor een 15 inch laptop, dat mesh matriaal voor comfort op de rug, kan tegen wat plaatselijke regen en heeft genoeg vakjes voor standaard dingen als oplader, muis, headset, leatherman, schroevendraaiers, overige kabels etc. En hij ziet er gewoon erg leuk uit met die 2 riempjes :)

Weet iemand een soortgelijks design (maar met een leukere binnenstof)? Many thanks!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

• Liger
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-12 09:19
Ik heb zelf [url="http://http://www.rugzakcenter.nl/product/420595/herschel-pop-quiz-black-tan-pu.html"]deze[/url] Herschel, ik schrok ook flink van de binnenkant, maar ik zou je er echt niet door laten tegenhouden, want verder is het een heerlijke tas. De binnenkant is een stuk minder opvallend in dagelijks gebruik, en ik geloof dat ik het inmiddels zelfs leuk vind :)

• Zapcheeser
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11 07:01
Persoonlijk ben ik erg fan van deze rugtas van Samsonite: link.
Te koop voor +/- 60 Euro: hier, maar ongetwijfeld ook nog via andere websites te vinden of via Samsonite zelf.

De tas heeft zo'n beetje alles wat ik nodig heb. Los vak voor papierwerk waar ik makkelijk bij kan. Licht materiaal, brede schouderbanden en wat extra opbergmogelijkheden voor rondzwervend spul.
De tas is ook te verkrijgen in drie verschillende maten, afhankelijk van de grootte van de laptop (en zelf nog in een paar verschillende kleuren afhankelijk van de maat).

Het enige wat het misschien een beetje tegen heeft, is dat hij misschien wat zakelijk overkomt en het is geen meshmateriaal. De kleur roze ga je er in ieder geval zeker niet tegenkomen. :)

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Zelf ben ik voor de EnRoute Blur Daypack van Thule gegaan vorig jaar eind 2013. Kost wel wat knaken en het 'main storage' vak is wat kleiner dan ik had gewild, de rugzak zelf is echt top. Comfortabel om te dragen, grote, stevige solide ritsen, (iets wat bij mijn €70 kostende Sinner ADE '14 rugzak niet gezegd kan worden).

Het laptop vak is met stevig schuim beschermd en er zit een apart tablet vakje bij. Ik gebruik het als dagelijkse rugzak tussen woon-werk, soms met, soms zonder laptop, in OV of op de motor. Zonder laptop kunnen er wat boodschapjes in (1pers avond maaltijd kan prima mee met tetris-inpak-skills) en ik heb verspreid over de verschillende handige vakjes allerlei "handig in geval van-" spulletjes mee. Nu ruim 1,5 jaar dagelijks in gebruik en er is geen enkel mankementje te vinden.

edit: Niet geheel onbelangrijk, ik draag hier een 15" Clevo P650E in mee. In hedendaagse termen net wat aan de grote kant als je het vergelijkt met Apple producten en de Ultrabooks links en rechts.
edit2: Ow; deze Thule is totaal niet in het design dat jij zoekt xD

De Thule heeft me een goede €100 gekost, wat, eerlijk is eerlijk, best een berg geld is. De reden dat ik dit er wel voor over heb gehad is de lifetime warranty van Thule. Ik heb nog geen garantie claims gedaan bij Thule dus uit ervaring kan ik niet spreken maar hun website laat het allemaal over komen alsof ze sterk achter de duurzaamheid van hun product staan en niet moeilijk doen over garanties.

Dit is de nieuwe versie van mijn rugzak, ik heb een vorig model uit zelfde serie.

[ Voor 11% gewijzigd door Ducksy88 op 16-04-2016 02:28 ]