Ik zoek een?
Nou een rugzak. Tja... leuk
Wat is je budget?
Er zit een limiet op, maar een goede rugzak is imo een goede investering voor vele jaren. Het mag wel wat kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb deze rugzak gevonden die bijna alle checkboxes aanvinkt. Enkel de binnenkant is zo... lichtgekleurd in roze / rood
Het design verder is precies wat ik zoek, met ruimte voor een 15 inch laptop, dat mesh matriaal voor comfort op de rug, kan tegen wat plaatselijke regen en heeft genoeg vakjes voor standaard dingen als oplader, muis, headset, leatherman, schroevendraaiers, overige kabels etc. En hij ziet er gewoon erg leuk uit met die 2 riempjes 
Weet iemand een soortgelijks design (maar met een leukere binnenstof)? Many thanks!
Nou een rugzak. Tja... leuk
Wat is je budget?
Er zit een limiet op, maar een goede rugzak is imo een goede investering voor vele jaren. Het mag wel wat kosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb deze rugzak gevonden die bijna alle checkboxes aanvinkt. Enkel de binnenkant is zo... lichtgekleurd in roze / rood
Weet iemand een soortgelijks design (maar met een leukere binnenstof)? Many thanks!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply