Toon posts:

Karma top 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knaldeals

Dit begrijpt Repr niet echt.. :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LKJun9XifBe0kWNRpETb0MoV/thumb.png

Mocht dit niet in "schop een modje " horen dan mijn excuses hier voor aangeboden ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2016 10:43 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Even gekeken naar de achtergrond van die gebruiker. Komt bij de Persgroep vandaan, door iemand met toegang tot de FP mailbox. Zal wel iemand van kantoor zijn geweest ofzo? Wel apart dat de gebruiker zoveel badges heeft e.d. zonder ook maar enige activiteit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:55:
Even gekeken naar de achtergrond van die gebruiker. Komt bij de Persgroep vandaan, door iemand met toegang tot de FP mailbox. Zal wel iemand van kantoor zijn geweest ofzo? Wel apart dat de gebruiker zoveel badges heeft e.d. zonder ook maar enige activiteit.
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik vind het vreemd dat zo iemand zo veel karma krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar zijn zo te zien of de devvers of marketing aan het prutsen geweest. Aan de devvers kunnen we het simpel vragen, dus laten we het daar eens neerleggen. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 14-04-2016 12:27 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat is de bedrijfsaccount behorende bij http://tweakers.net/shopr...deals-punt-com/overzicht/

Waar die karma vandaan komt? Ik gok productsubmits of iets in die trant, maar dat moet iemand met de juiste rechten even dieper uitzoeken denk ik.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben het aan het uitzoeken, bij technologie weten we van niks en vragen we ons af waarom dat account dan ook niet de status bedrijfsaccount heeft.

Edit: we gaan kijken of we dergelijke situaties kunnen uitsluiten van de karmabepaling op basis van het feit dat het account aan een shop toebehoort. Wordt vervolgt dus :)

[ Voor 37% gewijzigd door crisp op 14-04-2016 14:16 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:17:
Ik ben het aan het uitzoeken, bij technologie weten we van niks en vragen we ons af waarom dat account dan ook niet de status bedrijfsaccount heeft.

Edit: we gaan kijken of we dergelijke situaties kunnen uitsluiten van de karmabepaling op basis van het feit dat het account aan een shop toebehoort. Wordt vervolgt dus :)
Ah, dat is mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1TIUU6E4MpXrMOW3uSMFi1NN/thumb.png

Waar het mij om gaat is dat iemand als Foritain van de eerste plaats in de karma top tien door een nobody wordt verdreven helaas :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ze zijn nog steeds druk bezig met producten submitten, dus zo lang de oplossing waar Crisp van aangeeft dat ze er mee bezig zijn nog niet live is, zal je dit blijven zien.

Maar er wordt aan gewerkt dus dat komt ongetwijfeld goed :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:23:
Ze zijn nog steeds druk bezig met producten submitten, dus zo lang de oplossing waar Crisp van aangeeft dat ze er mee bezig zijn nog niet live is, zal je dit blijven zien.

Maar er wordt aan gewerkt dus dat komt ongetwijfeld goed :)
Oké , bedankt voor de feedback :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, wederom staat knaldeals boven aan in de karma top tien :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SXD9wydAYF0C44kiCMChOGG5/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ze hebben ook gisteren weer een flinke lijst producten ingestuurd. Er is een ticket voor, zodra er een oplossing is bedacht en er tijd is om die te implementeren dan komt dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knaldeals 30-09-2013 8.960 213

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mGLvyUTNRMih9sX5TEFKcRiw/thumb.png

Er is een ticket voor aangemaakt toch ? :>

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 11:05 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 09:44

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Gebruiker staat weer bovenaan de karma top 10 en heeft al aardig wat karma koning en karma keizer badges verzameld..

hetzelfde geldt trouwens voor [Verwijderde gebruiker]

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om bedrijf accounts / accounts die gekoppeld zijn in de pw manager uit te sluiten van het karma systeem :?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Knaldeals staat ook nog steeds op een stevige positie in de Karma top zo te zien en heeft ook diverse badges, lijkt me ook niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier even een quick-fix voor gedaan in afwachting van een meer generieke oplossing. Probleem lost zich op termijn dus vanzelf op (iig pas over 3 weken online).

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Karmastatus Godlike
:?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die status wordt alleen bij veranderingen aangepast.. ik heb het even in de database teruggezet, verder was dit vooral een configuratieding
Pagina: 1