Wat voor Pioneer receiver heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Wat voor receiver heb ik nodig om het onderstaande hier op aan te sluiten. Kan iemand mij daar mee helpen, ik namelijk deze zet... En wil daarbij ook graag mijn Subwoofer er op aan sluiten.. En wil er niet meer dan 500€ euro voor uitgeven. Misschien dat iemand 2-3 opties weet tussen de 250-500 euro

Pioneer subwoofer, type: S-21W, kleur: zwart. Afmeting: ca. 230x344x408 mm. Totaal uitgangsvermogen: 100 Watt, frequentie: 33 tot 770 Hz.

1x Pioneer stereo speakers, type: S-ES21-LR, kleur: zwart. Dit pakket bestaat uit twee hoge luidsprekers met een woofer van ca. 16cm, twee surround luidsprekers die op de muur gemonteerd kunnen worden en een centrale luidspreker met magnetisch schild. De woofer wordt ondersteund door een dubbele passieve radiatorconus.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Zo te zien is de subwoofer actief waarmee je op 99,99% van de receivers komt die mogelijk zijn. Je hoeft ook geen Pioneer, elk merk kan. Als je een passieve subwoofer hebt is het namelijk lastig. Vermogen en weerstand hoef je verder niet op te letten, dat loopt geen vaart als die niet gelijk zijn (en is ook niet te doen dat te willen). Dus kijk vooral naar opties die wel meetbaar zijn: aantal HDMI ingangen, Spotify, netwerk, 3D, 4K, et cetera.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Als je geen eisen hebt zoals Dolby Atmos, wifi, banaanstekkeringangen etc. Dan kan je gewoon de goedkoopste 5.1 receiver van ieder (groot) merk kopen. Ik heb zelf voor €229 de goedkoopste Onkyo 5.1 receiver genomen die wel bluetooth heeft (en alles werkt prima): pricewatch: Onkyo TX-SR343 Zilver

Pioneer of andere merken receivers doen het ook gewoon prima in deze prijsklasse!

[ Voor 5% gewijzigd door _Heisenberg_ op 13-04-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super dat jullie zo snel reageren! thanks, het enige waar ik nu mee zit,wat is nou de beste opstelling, want ik heb twee zuilen en drie kleinere boxen voor onder de tv. ( staat in eerder genoemd bericht) en die Subwoofer. Hoeveel ruimte moet er bijvoorbeeld tussen zitten, tussen de kleinere boxen en tussen de boxjes en de Zuilen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je moet die ene afwijkende centerspeaker onder je tv zetten en die andere twee kleintjes achter in de hoeken. Daar zijn ze voor namelijk :)

Plaatje als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://a.espncdn.com/espnhd/photo/5point1.jpg

Subwoofer kun je redelijk vrij plaatsen, die hoeft miet perse op die plek.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Dus die zuilen kan ik gewoon links en rechts achter de bank zetten? Maar dan heb ik dus wel extra draad nodig omdat via de plint naar de achterkant te laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik las het verkeerd, super👌
Pagina: 1