Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz134
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-04-2022
Hallo leden van tweakers,

Ik startte mijn pc 10 minuten geleden op en ik was een emailtje aan het typen voor school en mijn beeldscherm ging in 1x op groen kan iemand mij vertellen hoe dit kan of waardoor het misschien kan komen ?

mijn beeldscherm is een benq 2250lm en mijn video kaart is een nvidia msi gtx 750 ti met de nieuwste drivers.

Met vriendelijke groet,

Buzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Helemaal groen of een groene waas?
Klinkt iig als een videokabel die niet lekker vast zit, danwel gewoon stuk is :)
Wat gebruik je, HDMI, DVI, VGA? En lostte een reboot het probleem op? Zit het alleen in windows of heb je dat groene overal?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz134
Dvi-D en men 2e beeldscherm is vga en de reboot loste alles op tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:13
Vroeger was dat juist een feature....,sorry, volledig offtopic en je bent er niets mee geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz134
hey allemaal ik had zojuist hier een paar dagen terug dit gepost het probleem is nu nog erger geworden en ik kan niks vinden het is geen stof maar het lijkt erop dat het misschien door mijn video kaart komt dat men systeem opnieuw opstart kan dit zo ja als ik hem zo vervangen zou het dan misschien zijn opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:24

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Welk scherm springt naar groen?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz134
mijn hoofdscherm werd eerst groen, nu word hij grijs en af en toe start hij opnieuw op maar vaak niet en het gebeurt ongeveer om de 4-5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Test de videokaart in een andere pc, doet het probleem zich daar ook voor kun je uitsluiten dat het aan de videokaart ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
En?
Pagina: 1