Mijn broertje wil ook graag dvd's op z'n pc bekijken, maar heeft geen dvd speler. Ik wel. Is het mogelijk om via een netwerk dvd's op een andere pc te bekijken? Is 10Mbit daarvoor genoeg?
Verwijderd
volgens mij moet dat lukken,
ff je cd-rom speler delen en klaar lijkt mij...probeer het..
ff je cd-rom speler delen en klaar lijkt mij...probeer het..
Verwijderd
Daar zat ik vandaag ook al opeens aan te denken. Maar de client pc, is bij mij een pentium 150, en dus niet goed genoeg om dvds te kijken. Zelf heb ik een 100 mbit netwerkje, dus is misschien iets met terminals een idee? VNC misschien?
Ik denk dat je dan ook ff een dvdprogje in elkaar kan gaan knutselen. Over het netwerk kan IMHO de dvd-speler niet aangestuurd worden, regiocodebeveiliging gaat dan waarschijnlijk OH-en.
Voor minder dan 200 piek heb je al een dvdspelertje..
Voor minder dan 200 piek heb je al een dvdspelertje..
Verwijderd
heb ookals geprobeerd...
werkt dus niet.
Is vrij sterk beveiligd...
Je zou natuurlijk wel de VOD's (oid, ben ff naam kwijt) kunnen rippen, en daarna afspelen.
werkt dus niet.
Is vrij sterk beveiligd...
Je zou natuurlijk wel de VOD's (oid, ben ff naam kwijt) kunnen rippen, en daarna afspelen.
Als je broertje een dvd wil kijken en jij wil je dvd sharen over de netwerk. kun je net zo goed je broertje even achter je bak een film laten kijken. want als dit allemaal over de netwerk moet. dan kun je zelf zowat niets met je bak.
nope, 2-3 uurtjes.Op zondag 24 juni 2001 08:57 schreef 4POX het volgende:
[..]
Dan moet er eerst een dikke 8 uren gerekent worden voordat het broertje de dvd mag bekijken
via de tvout coax kabel leggen naar je broertjes tv? Of zo'n draadloos video geval kopen?
Pagina: 1