Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn SSD, het schrijf gebruik staat vaak op 100% waardoor ik niks meer kan doen op de PC en een force shutdown moet uitvoeren. Dit gebeurt soms meteen na het opstarten van de PC, en soms kan ik hem eerst nog een half uurtje gebruiken ( maar daarvoor is vaak het schrijf gebruik ook erg hoog )
...
De SSD in gebruik is een Crucial MX100 256GB

Windows 10
...
-Het probleem heeft niks te maken met de vrije schijfruimte van de SSD, heb nog ongeveer 50gb vrij.
Ik heb al verschillende processen uitgezet voor andere mensen met die probleem het probleem waren, zonder succes.
Dit zijn:
- "show me tips about Windows" uitzetten
- "superfetch" uitzetten
- Windows defender uit hebben (stond al uit)
- Windows smartscreen uitzetten
- Windows search uitzetten
- https://support.microsoft.com/en-us/kb/3083595
- Firmware geupdate
- Andere SATA-kabel / ander slot op mijn MOBO
- Tussen de processen bij taakbeheer staat geen process dat problematisch blijkt te zijn.
Ik hoop dat jullie nog iets weten, ondertussen begin ik te denken dat het een HW fout is maar ik hoop het natuurlijk nog eventjes niet
alvast bedankt!
...
De SSD in gebruik is een Crucial MX100 256GB

Windows 10
...
-Het probleem heeft niks te maken met de vrije schijfruimte van de SSD, heb nog ongeveer 50gb vrij.
Ik heb al verschillende processen uitgezet voor andere mensen met die probleem het probleem waren, zonder succes.
Dit zijn:
- "show me tips about Windows" uitzetten
- "superfetch" uitzetten
- Windows defender uit hebben (stond al uit)
- Windows smartscreen uitzetten
- Windows search uitzetten
- https://support.microsoft.com/en-us/kb/3083595
- Firmware geupdate
- Andere SATA-kabel / ander slot op mijn MOBO
- Tussen de processen bij taakbeheer staat geen process dat problematisch blijkt te zijn.
Ik hoop dat jullie nog iets weten, ondertussen begin ik te denken dat het een HW fout is maar ik hoop het natuurlijk nog eventjes niet
alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door DutchLM op 13-04-2016 21:56 ]