Joh, kan het nog vager? Beta tester van wat? Probeer het eens bij de ontwikkelaar van het desbetreffende product? Kans is trouwens vrij klein dat je er ook binnen kan komen, tenzij het een public beta is.
Dan zit je sowieso in het verkeerde forum. Verder werkt de search heel goed, en zoals ik al eerder zei, je moet het toch echt proberen bij de ontwikkelaar van de software.Op zaterdag 23 juni 2001 18:54 schreef Hellraiser het volgende:
games en windows software!
In iedergeval niet hier 
Probeer het eens bij microsoft ofzo. Als het goed is heeft microsoft ook een site waar je je kan aanmelden als beta-tester. Maar ik geloof niet dat ze zomaar iedereen aannemen.
Probeer het eens bij microsoft ofzo. Als het goed is heeft microsoft ook een site waar je je kan aanmelden als beta-tester. Maar ik geloof niet dat ze zomaar iedereen aannemen.
edit:
VERKEERDE FORUM, FOEI
VERKEERDE FORUM, FOEI
Idd kan je je bij microsoft aanmelden.
Maar waarom zou je in godsnaam windows willen betatesten? Is alleen je systeem maar de hele tijd rot.
Een maat van me heeft ook gebetatest, en kreeg toen een gratis exemplaar van die windows... wel lachen
Maar waarom zou je in godsnaam windows willen betatesten? Is alleen je systeem maar de hele tijd rot.
Een maat van me heeft ook gebetatest, en kreeg toen een gratis exemplaar van die windows... wel lachen
Wat er ook gebeuren moogh...
Dan zou ik het ook wel willen worden. Beta testen doe ik nu toch al alleen dan illegaalOp zaterdag 23 juni 2001 19:01 schreef BitBit3r het volgende:
het BetaTesten van games is heus niet zo leuk en makkelijk als je denkt hoor! wordt trouwens meestal intern geregeld en door de gamedesigners zelf gedaan
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Idd, betatesten gebeurt vaak intern en alleen public als het om applicaties gaat of als het spel bijna af is.
Dan moet je ook nog eens ervaring hebben met betatesten, en regelmatig fouten/etc rapporteren.
[flame mode]
En dat jij betatester wordt zal wel niet gebeuren. Je kunt nog amper in het goede forum posten, laat staan een fatsoenlijke beschrijving van je topic geven.
[/flame mode]
Dan moet je ook nog eens ervaring hebben met betatesten, en regelmatig fouten/etc rapporteren.
[flame mode]
En dat jij betatester wordt zal wel niet gebeuren. Je kunt nog amper in het goede forum posten, laat staan een fatsoenlijke beschrijving van je topic geven.
[/flame mode]
Hey pikkie, jij ook hierOp zaterdag 23 juni 2001 19:17 schreef _Menno_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel willen worden. Beta testen doe ik nu toch al alleen dan illegaal
Maar ff ontopic:
Ik zou gewoon zo veel mogelijk beta's mee proberen te pakken... Ben je toch min of meer beta tester maar dan zonder alle rompslomp die erbij komt kijken...
You know what I mean...
Byteripper.
[edit: Bah, sommige smileys willie niet eten :(]
Pagina: 1