Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Android Updates/Upgrades: Wat is het probleem?

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou graag eens een artikel zien over het probleem dat Android upgrades heet. Wat is de oorzaak nou echt en wat zijn mogelijk oplossingen.
Je leest altijd een hoop speculatie maar niemand die kan uitleggen wat de bron van het probleem is. De drivers zijn (of waren) er, de nieuwe software is er, nieuwe toestellen moeten toch ook van verse software worden voorzien, etc.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Olaf van der Spek schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:39:
Ik zou graag eens een artikel zien over het probleem dat Android upgrades heet. Wat is de oorzaak nou echt en wat zijn mogelijk oplossingen.
Je leest altijd een hoop speculatie maar niemand die kan uitleggen wat de bron van het probleem is. De drivers zijn (of waren) er, de nieuwe software is er, nieuwe toestellen moeten toch ook van verse software worden voorzien, etc.
reviews: Het leed dat Android-updates heet

Ditte?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ja, maar dan technisch onderbouwd.
Waarom een nieuwe Android versie nieuwe drivers nodig heeft wordt bijvoorbeeld niet uitgelegd.

Waarom kregen wij in NL geen 5.1 update op de 2015 Moto E terwijl de rest van de wereld die wel kreeg. Waarom kreeg dezelfde Moto E in eerste instantie geen 6.0 update terwijl de Moto G die wel kreeg en ze beiden een SD410 SoC hebben.

Uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om geld maar wat uitleg waarom het nou zo duur en ingewikkeld is lijkt mij wel interessant.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bump