The division springt bij mij naar het bureaublad als ik met graphics op gemiddeld/high/ultra speel. ik krijg dan een gele driehoekje te zien rechtsonder mijn bueaublad dit heb ik ook met rise of the tomb raider. als ik met low speel krijg ik dit niet.
met de vorige drivers kreeg ik de melding 'beeldscheriminstellingen zijn hersteld'. dit alleen bij tomb raider.
mijn evga gtx 780 ti is ingesteld op 83 graden met evga precision x en ik heb mijn fps target op 60 ingesteld. kan het hiermee te maken hebben ?
ik heb op dit moment de meest recente driver van nvidia. met de rest van de spellen heb ik geen probleem. (just cause 3, ac syndicate, metro 2033)
-i7 3770k
-16 gb ram
-700W voeding ocz modxstream
met de vorige drivers kreeg ik de melding 'beeldscheriminstellingen zijn hersteld'. dit alleen bij tomb raider.
mijn evga gtx 780 ti is ingesteld op 83 graden met evga precision x en ik heb mijn fps target op 60 ingesteld. kan het hiermee te maken hebben ?
ik heb op dit moment de meest recente driver van nvidia. met de rest van de spellen heb ik geen probleem. (just cause 3, ac syndicate, metro 2033)
-i7 3770k
-16 gb ram
-700W voeding ocz modxstream
[ Voor 26% gewijzigd door Farabi op 13-04-2016 12:37 ]