Ik heb onlangs een SSD aangeschaft en dit leek me een mooi moment om te upgraden naar Windows 10. Ik heb hiervoor mijn originele Windows 8 schijf gebruikt voor een verse installatie en deze tot de nieuwste versie van Windows 8.1 laten upgraden. Daarna heb ik op het bekende Windows download logo in de taakbalk geklikt, welke Windows 10 de laatste maanden door mijn strot probeerde te douwen. Toen ik echter de upgrade wilde starten bleef het uren hangen op 'downloaden starten' en gebeurde er niks.
Ik heb hierna o.a. meerdere malen de net stop wuaserv en bits en de wuauclt.exe /updatenow methodes geprobeerd, maar zonder succes. Met de laatste methode download Windows 10 wel en zegt hij dat de upgrade kan worden geïnstalleerd. Als ik de upgrade start, herstart mijn PC en klapt terug naar het bureaublad. Op het laatst heb ik deze methode meerdere malen achter elkaar gedaan en het vreemde hierbij is dat het Windows 10 bestand steeds groter wordt om te downloaden. Het begon met 2,6 GB, maar is na ongeveer 5x proberen opgelopen tot 14 GB.
Als er nog informatie mist dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!
Ik heb hierna o.a. meerdere malen de net stop wuaserv en bits en de wuauclt.exe /updatenow methodes geprobeerd, maar zonder succes. Met de laatste methode download Windows 10 wel en zegt hij dat de upgrade kan worden geïnstalleerd. Als ik de upgrade start, herstart mijn PC en klapt terug naar het bureaublad. Op het laatst heb ik deze methode meerdere malen achter elkaar gedaan en het vreemde hierbij is dat het Windows 10 bestand steeds groter wordt om te downloaden. Het begon met 2,6 GB, maar is na ongeveer 5x proberen opgelopen tot 14 GB.
Als er nog informatie mist dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!