Toon posts:

Nieuwe Nvidia kaart vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik hou het kort en simpel.
wanneer is de 980ti uitgekomen in nederland?
op basis van de antwoord hierboven wanneer denkje dat de nieuwe pascal kaarten en dan voornamelijk de ti versie uit zal komen?

Alle reacties

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:27:
Ik hou het kort en simpel.
wanneer is de 980ti uitgekomen in nederland?
Google
op basis van de antwoord hierboven wanneer denkje dat de nieuwe pascal kaarten en dan voornamelijk de ti versie uit zal komen?
Google

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat was ook heel kort en simpel van jou, alleen ik vraag hulp omdat ik heel veel nieuwsartikelen vind en deze niet echt een goeie representie zijn van wanneer de kaart echt uit is gekomen

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:33:
Ja dat was ook heel kort en simpel van jou, alleen ik vraag hulp omdat ik heel veel nieuwsartikelen vind en deze niet echt een goeie representie zijn van wanneer de kaart echt uit is gekomen
En jij denkt dat dit voor ons anders is? Behalve een aantal geruchten en specs is er weinig bekend over de kaarten. De aankondiging word binnen anderhalve maand verwacht en de daadwerkelijke levering van de eerste kaarten zal niet al te lang daarna beginnen.

Als je daadwerkelijk gezocht had op de verwachte release date van Pascal was je dit ook overal tegen gekomen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat is een Ti versie? Als je de high-end Pascal GPU bedoeld, dan kun je waarschijnlijk wel wachten tot 2017.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Sorry, maar hier op tweakers heeft niemand een glazen bol. Daarnaast is een releasedatum van de ene generatie geen garantie of richtlijn voor de volgende.

We denken dat ze uitkomen zodra ze er zijn. Zoveel weten we. Welkom op Tweakers. Wij stellen Google op de proef.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:33:
Zaak is dan wel te vertellen wat je gevonden hebt en waarom dat je vraag niet beantwoord. Zonder die informatie kunnen we er helaas weinig mee. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.