Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC gaan gebruiken om op te gamen, ik zal voornamelijk league of legends spelen en andere games zoals: rocket league, csgo, hearthstone en overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 900 euro kosten all inclusive scherm en toetsenbord (muis heb ik wel).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen zal ik hier niet zetten want dat kan ik niet betalen, maar het systeem wat ik graag zou willen staan hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er goed op kunnen gamen en als het mogelijk is recorden en misschien ook streamen.
Ga je overklokken?
aangezien ik niet kan overklokken met het moederbord wat er in zit, nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of dit een werkende systeem zou zijn ivbm voeding enzo, hiervan had ik namelijk geen idee van hoeveel wattage ik nodig had voor dit systeem. Ook als er iemand is die een beter systeem zou kunnen aanraden voor het geld wat ik tot mijn beschikking heb, zou ik dit erg fijn vinden, ik ben nogal nieuw binnen het pc bouwen en dit is dus ook mijn eerste pc, ik heb wel het een en ander aan research gedaan, maar ik kan natuurlijk nog niet meten aan de kennis van de mensen die dit al langer doen, daarom graag jullie mening.
Met voorbaat dank,
Pc-Scrub Victor
Ik wil de PC gaan gebruiken om op te gamen, ik zal voornamelijk league of legends spelen en andere games zoals: rocket league, csgo, hearthstone en overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer 900 euro kosten all inclusive scherm en toetsenbord (muis heb ik wel).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van mijn dromen zal ik hier niet zetten want dat kan ik niet betalen, maar het systeem wat ik graag zou willen staan hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 234,98 | € 234,98 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 84,95 | € 84,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 225,- | € 225,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,49 | € 49,49 |
1 | BitFenix NOVA Zwart | € 28,- | € 28,- |
1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | Sharkoon Skiller | € 14,52 | € 14,52 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 862,84 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er goed op kunnen gamen en als het mogelijk is recorden en misschien ook streamen.
Ga je overklokken?
aangezien ik niet kan overklokken met het moederbord wat er in zit, nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of dit een werkende systeem zou zijn ivbm voeding enzo, hiervan had ik namelijk geen idee van hoeveel wattage ik nodig had voor dit systeem. Ook als er iemand is die een beter systeem zou kunnen aanraden voor het geld wat ik tot mijn beschikking heb, zou ik dit erg fijn vinden, ik ben nogal nieuw binnen het pc bouwen en dit is dus ook mijn eerste pc, ik heb wel het een en ander aan research gedaan, maar ik kan natuurlijk nog niet meten aan de kennis van de mensen die dit al langer doen, daarom graag jullie mening.
Met voorbaat dank,
Pc-Scrub Victor