Toon posts:

2e videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag een 2e videokaart in me pc drukken maar ik weet niet elke aansluitingen in moet hebben op mijn voeding het gaat hier bij om de Corsair RM850X dit is niet duidelijk aangeven op de voeding zelf

Relevante software en hardware die ik gebruik
GTX 980TI

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
Als je dit soort vragen moet stellen zou ik je eigenlijk afraden om aan SLI te beginnen. Dingen zoals hitteproductie, driverissues en andere dingen maken SLI niet iets waar beginners aan moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ach je bent nooit te oud om te leren he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Maybe, maybe. Maar voordat we goed advies kunnen geven hebben we ook meer info nodig. Dus wat zijn je huidige specs? Vergeet ook niet je case te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CPU :I7 6700K 4,9GHz
GPU: 1x GTX 980TI
Ram: 16 GB
moederbord: Z170X-Gaming 7
case: Corsair 750D
koeling: Corsair H110i GT

hopelijk heb je genoeg info

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Zo te zien gaat je case iig passen, en 850 watt is meer dan genoeg.

Welke merk GPU heb je momenteel? Aangezien bij sommige GPU's de voeding aansluitingen nog wel eens willen afwijken. That said, een RM 850X heeft 6 pci-e 6+2 aansluitingen, terwijl er in de meeste gevallen max 2 per kaart gaan. grote kans dat het qua aansluitingen iig gaat werken. Idealiter koop je een kaart van hetzelfde merk, maar in theorie zou dat vrij weinig moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn kaart van MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:50:
ach je bent nooit te oud om te leren he :)
En ook niet om zelf uit te zoeken. We verwachten hier altijd dat je vóór het openen zelf gedegen onderzoek doet hoe en wat. Dat ontbreekt hier volkomen. Derhalve gaat dit topic op slot. Je kreeg niet door niets een template met wat standaard vragen geserveerd bij het openen van dit topic.

Ga dus eerst zelf eens op zoek. Heb je nog vragen, open dan op de goede plek, Videokaarten & Beeldschermen een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.