Gaming-PC uprade tips!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij tips geven voor het upgraden van mijn gaming-pc? Ik heb het idee dat mijn setup zo al redelijk balanced is dus ik vind het erg lastig te bepalen wat het hardst een upgrade nodig heeft.
...

Setup:
-Intel i5 4440 quad-core 3.1GHz
-Asus GTX 660 2gb II DirectCU OC edition
-Corsair 500W voeding
-Kingston HyperX 8gb DDR3-1600
-Seagate barracuda 1tb HDD
-Asus H87-PLUS motherboard

Muis: CM-Storm Havoc
Toetsenbord: Razer Blackwidow Chroma
Headset: HyperX Cloud II
Monitor: Samsung LED 2ms 1080p beeldscherm (weet de res niet maar is prima)

...
Alle suggesties zijn welkom!!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
En wat is het probleem, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een GTX 660 is niet zo flitsend meer. Misschien een upgrade naar een R9 390.

Heb je een Corsair CX500? Hoe oud?

Zo te zien heb je nog geen ssd. Dat geeft het systeem een enorme boost, niet zozeer in games maar wel het lezen en schrijven van bestanden. Klikken = meteen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Zonder een budget kunnen we weinig tot niets.

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:45
Tja GTX660 is nog niet zo n gek kaartje. Die gaat kngv gelijk op met de R9 270. Misschien dat je kunt wachten op pascal/polaris? Die gaan veel meer voor je geld geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is niet zozeer een probleem maar ik begin met nieuwere titels te merken dat ik moet switchen naar medium/high settings, dat is natuurlijk jammer... Een echt bepaald budget heb ik niet maar ik vraag me af wat ik kan upgraden dat dan niet meteen overkill is voor de rest van de hardware maar me toch een goede boost geeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 20:22:
Er is niet zozeer een probleem maar ik begin met nieuwere titels te merken dat ik moet switchen naar medium/high settings, dat is natuurlijk jammer... Een echt bepaald budget heb ik niet maar ik vraag me af wat ik kan upgraden dat dan niet meteen overkill is voor de rest van de hardware maar me toch een goede boost geeft!
als je nu nog geen ssd hebt dan is dat absoluut het eerste wat je zou moeten upgraden, de 660 is geen slechte videokaart maar als je die zou willen vervangen wat voor budget en gebruik heb je dan in gedachten?

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Zoals hierboven idd al aangegeven zal een SSD de grootste verandering meenemen, al heeft het op de fps geen invloed maar op de laadtijden des te meer.
De volgende stap zou dan een nieuwe GPU zijn maar dat hangt helemaal af van je budget.
Pagina: 1